آوای جنوب

زینل‌زاده: اعضای شورای شهردوگنبدان شهرداری هم قد و قامت خودشان انتخاب کنند/شهرداری در حال حاضر بدهی ندارد/اجازه ندادم شخصی غیرقانونی دست به ریالی بزند

شهردار دوگنبدان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر دوره پنجم، گفت: پیشنهاد می‌کنم شهرداری را انتخاب کنید که هم قد و قامتتان باشد.
آوای جنوب/ سمیرانصاری
شهردار دوگنبدان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر دوره پنجم، گفت: پیشنهاد می‌کنم شهرداری را انتخاب کنید که هم قد و قامتتان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اردلان زینل‌زاده  شهردار دوگنبدان در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار و اعضای شورای اسلامی دوره‌های چهارم و پنجم در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: تا امروز به مدت ۴۷ ماه به عنوان خادم مردم شهرستان در خدمت مردم بوده‌ام و بر خود لازم می‌دانم که از اعضای شورای شهر چهارم از حسن اعتمادی که به من داشته تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: با بپذیریم در طول این مدت فراز و نشیب‌های بود اما با همدلی و همکاری یکدیگر کار به جلو پیشرفت رفت.

زینل‌زاده با بیان اینکه در طول این چهار سال با تمام تضارب آرایی که وجود داشت اما حفظ حرمت در بین اعضا و شهردار وجود داشت، بیان کرد: امروز به جرات می‌توان گفت در عام مردم یک نمره قبولی به مجموعه شورا و شهرداری داده شده است.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: پروژه‌هایی که در این شهر انجام شد نمادی از کار شهرداری است که شهروندان مشاهده می‌کنند اما در طول این چهار سال خدماتی زیر بنایی انجام شد و موفق شدیم بدهی‌هایی که در دوران گذشته در شهرداری موجود بود در این مدت پرداخت شود.

زینل‌زاده اذعان کرد: در طول این مدت نه ریالی را غیرقانونی برداشتم و نه اجازه داده شخصی غیرقانونی دست به ریالی در مجموعه شهرداری بزند.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: در شهرداری اتفاقاتی رخ داد که با همت اعضای شورای شهر چهارم میسر شد و بر آن شد که شهر بر روی ریل توسعه شهری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه به دوست دارم این مسیر در شهرداری آینده ادامه داشته باشد، بیان کرد: در شورای شهر پنجم باید اتفاقاتی بهتری در زمینه توسعه شهری رخ دهد.

زینل‌زاده با بیان اینکه درآمد‌های خوبی در مدت چهار سال اخیر در شهرداری به وجود آمد، خاطرنشان کرد: تا کنون تمام بدهی پرسنل و کارگران شهرداری پرداخت شده و شهرداری در حال حاضر بدهی ندارد.

وی در ادامه با اشاره  به اعضای شورای اسلامی شهر دوره پنجم، گفت: پیشنهاد می‌کنم شهرداری را انتخاب کنند که هم قد و قامتتان باشد.

زینل‌زاده افزود: همانطور که یک موتور هشت سیلندر را نمی‌توان روی یک خودروی پژو نصب کرد و یا یک بدن نحیف تحمل یک سر بزرگ را ندارد شما هم باید شهرداری در حد و اندازه خودتان برگزینید.

شهردار دوگنبدان با توصیه به اعضای جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: قانون را شرط اصلی کار در حیطه کاری خود قرار دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سید نادرموسوی اولی گفت:

    بیاید وقت را چراغ راه قراردهید ۴سال کم نیست مطالبات شهر توسط زینل زاده انجام گرفت اگر شورای شهر لطف کنند خود زینل زاد می تواند موفق تر از گذشت باشد چون شهر شناسای شد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president