آوای جنوب

۳۵ کیلوگرم حشیش‌ در جاده مصیری- باشت کشف شد

با درایت و هوشیاری پلیس موادر مخدر، ۳۵ کیلوگرم حشیش‌ در جاده مصیری- باشت کشف شد.
آوای جنوب
با درایت و هوشیاری پلیس موادر مخدر، ۳۵ کیلوگرم حشیش‌ در جاده مصیری- باشت کشف شد.

به گزارش آوای جنوب به نقل از سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت خبر داد.

سرهنگ سعید بالش‌زر در این خصوص گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی در شهرستان باشت در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.

این مسؤول انتظامی در استان خاطرنشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران، مقدار ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف این خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president