آوای جنوب

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

مناصب مدیران و مسوولان خون‌بهای امثال شهید حججی است

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پست‌ها و مناصب مدیران و مسوولان خون‌بهای امثال شهید حججی بوده و در قبال آن مسوولند.
آوای جنوب
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پست‌ها و مناصب مدیران و مسوولان خون‌بهای امثال شهید حججی بوده و در قبال آن مسوولند.

سرهنگ جهانگیر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با تسلیت شهادت شهید مدافع حرم، شهید حججی، اظهار کرد: آگاهی و بصیرت مهم‌ترین عاملی است که باعث می‌شود تا چنین جوانان برومندی خود را تا مرز از دست دادن جان و شهادت پیش ببرند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار در لحظه وداع مانند حضرت علی‌اکبر (ع) با خانواده خود وداع کرد و از آنها اذن جهاد خواست افزود: چنین افرادی با بصیرت این راه را انتخاب کرده و قدم در راه مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش و دشمنان اسلام و قرآن گذاشته‌اند.

وی با تأکید بر الگو گرفتن جوانان از این جوان شهید، خاطرنشان کرد: پیام این جوان شهید به جوانان ایران و دیگر جوانان جهان این است که راه حضرت علی‌اکبر (ع) را انتخاب کرده و این راه استمرار بخشند.

جانشین سپاه فتح با بیان اینکه سابقه چنین جوانانی در تاریخ کشورمان با افتخار بوده و ثبت شده است، گفت: حسین فهمیده از چنین جوانان برومندی بود که نام و یادش در تاریخ کشور ثبت شده و ماندگار است.

انصاری وجود چنین افرادی را نتیجه تربیت و تاثیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پرورش چنین جوانانی باعث شده تا امروز شاهد این جانفشانی‌ها و ادامه یافتن راه حضرت علی‌اکبر (ع) باشیم.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، پرورش جوانانی مانند شهید حججی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بیان کرد و یادآور شد: این جوانان با بصیرت کامل قدم در راه شهادت گذاشته‌اند و لذا مسوولان باید بدانند که پست‌ها و مسوولیت‌هایشان را به بهای خون امثال شهید حججی به دست آورده‌اند.

وی با تأکید اینکه پست‌ها و مناصب مدیران و مسوولان خون‌بهای امثال شهید حججی بوده و در قبال آن مسوولند، خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش کشور در خطرناک‌ترین منطقه مدیون جانفشانی‌های چنین جوانانی است.

این مسوول با تاکید بر درس گرفتن از شهید حججی‌های دیروز و امروز، گفت: باید از اینگونه جوانان ایثارگر و جان بر کف الگو گرفته و راه آنها را ادامه داد.

انصاری با بیان اینکه مسؤولان باید این موارد را مورد توجه قرار داده و آنها را فراموش نکنند، مسوولیت و امنیت امروز آنها را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: اگر راه امام راحل و شهدا را ادامه نداده و استمرار نبخشیم، دچار اشتباه شده و در مقابل این بزرگواران در روز قیامت شرمنده خواهیم شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president