آوای جنوب

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد: رسانه‌های استان موضوعات چپی و راستی را در کار خود دخالت ندهند

دستگاه‌ها استان مشکلات رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد را مورد توجه قرار دهند/ رسانه‌های استان موضوعات چپی و راستی را در کار خود دخالت ندهند
آوای جنوب
دستگاه‌ها استان مشکلات رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد را مورد توجه قرار دهند/ رسانه‌های استان موضوعات چپی و راستی را در کار خود دخالت ندهند
رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دستگاه‌های استان مشکلات رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد را مورد توجه قرار دهند.

قربانعلی حسنزاده عصر امروز در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد که در دفتر نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد اظهار کرد: این تشکل از سال ۹۱ تشکیل شده و ۱۲۴ نفر در بسیج رسانه یعنی بیش از ۹۵ درصد از خبرنگاران استان در آن ساماندهی شده‌اند.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان این که باید در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم تصریح کرد: اصحاب رسانه استان به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل تهاجم فرهنگی استان اخبار و گزارش‌های خوبی دارند.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف بسیج رسانه استان اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌ها و همچنین نشست‌های تخصصی و نشست با نخبگان از جمله اقدامات و برنامه‌های بصیرافزا برای قشر رسانه در استان بوده است.

این مسؤول با بیان این که رهبری فرمودند استان شما غنی اما فقیر است تصریح کرد: رسانه‌های استان باید دور از چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب و به دور از مسایل قومی و عشیره‌ای به فکر رفع محرومیت از استان باشند.

حسن‌زاده با بیان برخی از ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: با نفت و گاز و منابع طبیعی وضعیت بسیار خوبی داریم که باید از این ظرفیت برای رفع محرومیت استان استفاده کنیم.

وی با بیان این که کسی در استان ما نیست که حرف و درد دل اصحاب رسانه را بشنود خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های مختلف کمک کنند تا مشکلات خبرنگاران استان برطرف شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president