آوای جنوب

مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد

احداث خانه امید بازنشستگان فرهنگی در گچساران

اداره آموزش و پرورش گچساران دارای یک هزار و ۷۰۰ بازنشسته فرهنگی است.
آوای جنوب
مدیر آموزش و پرورش گچساران از احداث خانه امید بازنشستگان فرهنگی در پارک شهر گچساران خبر داد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور اعضای شورا در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش گچساران دارای یک هزار و ۷۰۰ بازنشسته فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه با اشاره به  احداث کانون بازنشستگان گفت:  این کانون از سال ۱۳۸۶ الی ۹۴ برای تامین اعتبار در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته کانون بازنشستگان به خانه مهر نامگذاری شده، بیان کرد: در این چند سال اخیر این نام به خانه امید بازنشستگان تبدیل شده است.

پورالحسینی  با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده برای احداث خانه امید در گچساران عنوان کرد: مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث این کانون  تامین اعتبار شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: خانه امید  بازنشستگان آموزش و پرورش گچساران  در پارک شهر به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیر بنایی به متراژ ۵۴۰ متر مربع  احداث می‌شود تا با بهره‌برداری از این خانه، بازنشستگان آموزش و پرورش بتوانند از امکانات رفاهی و تفریحی مطلوب آن برخوردار شوند.

وی احداث خانه  امید را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون بازنشستگان آموزش و پرورش  گچساران عنوان و بیان کرد: برای احداث این خانه با شهرداری و  مسوولان اموزش و پرورش و همچنین صنعت نفت جلسات متعددی برگزار و آنان نیز از اجرای این طرح در  گچساران حمایت کردند تا عملیات اجرای خانه  امید در گچساران نیز سریع‌تر انجام شود.

پورالحسینی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی این ساختمان بیان کرد: در حال حاضر خانه امید  بازنشستگان فرهنگی گچساران پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد را دارد.

پایگاهی در زمینه فعالیت هوا و فضا در شهرستان گچساران وجود ندارد
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اتاق هوا و فضا در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی گفت: مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای خرید هواپیماهای مدرن و تجهیزات هزینه شده اما متاسفانه پایگاهی در زمینه فعالیت هوا و فضا در این شهرستان وجود ندارد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی  با اشاره به احداث ساختمان پژوهش سرای دانش‌آموزی دکتر حسابی در گچساران اظهار کرد: این پژوهش سرا در سه طبقه و با زیربنای یکهزار و ۲۰۰ مترمربع با هدف شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان این شهرستان راه‌اندازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به حوزه هوا و فضا که در این پژوهش‌سرا افتتاح شده بیان کرد: متاسفانه در این حوزه اقدامات لازمی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به مشخصات ساختمان پژوهش‌سرا گفت: طبقه سوم این پژوهشسرا به عنوان کتابخانه مرجع توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران تجهیز شده است.

پورالحسینی در ادامه با اشاره به بخش‌های دیگر این پژوهشسرا عنوان کرد: اتاق‌های آزمایشگاه شیمی، فیزیک، زیست شناسی، اتاق رایانه و مشاوره  و بخش جراحی و تشریح از دیگر اتاق‌های مجهز این پژوهش‌سراست.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اتاق هوا و فضا در این پژوهش‌سرا خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای خرید هواپیماهای مدرن و تجهیزات هزینه شده اما متاسفانه پایگاهی در زمینه فعالیت هوا و فضا در این شهرستان وجود ندارد.

این مسوول ادامه داد: احداث باند پرواز و آسفالت محوطه‌ای به عرض ۱۰ متر و طول ۱۰۰ متر از نیازهای ضروری پژوهش سرا در زمینه هوا و فضا است.

پورالحسینی با بیان اینکه تاکنون محدودیتی برای انجام پرواز هواپیماهای مدرن این پژوهش‌سرا به وجود نیامده، بیان کرد: تاکنون بیشترین پروازها در مدارس شرکت نفت انجام گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president