آوای جنوب

زینل‌زاده: مدیران صنعت نفت نگاه ویژه‌ای به مناطق پیرامون تاسیسات نفتی دارند/احداث ۲ پروژه از محل اعتبارات نفت

شهردار دوگنبدان از احداث ۲ پروژه از محل اعتبارات نفت در شهر دوگنبدان خبر دا
شهردار دوگنبدان از احداث ۲ پروژه از محل اعتبارات نفت در شهر دوگنبدان خبر داد.
آوای جنوب

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با بیان اینکه شهر دوگنبدان ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی دارد، اظهار کرد: ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای احداث دو پروژه گردشگری و تفریحی در این شهر از برنامه‌های پیشنهادی این شهرستان است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه نفت همواره در توسعه و پیشرفت شهرهای همجوار تاسیسات نفتی نقش ویژه‌ای داشته است، افزود: پروژه‌های بزرگ نفت در خصوص مسوولیت‌های اجتماعی این وزارت خانه نشان می‌دهد که مدیران صنعت نفت نگاه ویژه‌ای به مناطق پیرامون تاسیسات نفتی دارند.

وی با بیان اینکه شهروندان مناطق همجوار تاسیات نفتی به دلیل مجاورت در مناطق تاسیسات نفت  طبیعتا انتظارت ویژه‌ای دارند، عنوان کرد: همین امر موجب می‌شود مسوولیت اجتماعی صنعت نفت در این شهرها به صورت ویژه باشد و از این رو شاهد هستیم نفت با احداث پروژه‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، پارک‌ها، چمن‌های مصنوعی به دنبال تلاش برای راحتی و رفاه مردم شهرهای همجوار صنعت نفت است.

زینل زاده در ادامه با قدردانی از نگاه ویژه مدیران صنعت نفت در جنوب و گچساران در جهت رفاه حال مردم ابراز کرد: در این خصوص پیشنهاداتی نیز به مهندس امیریان مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفت‌خیز در خصوص چشم‌انداز آینده شهر دوگنبدان که از سوی شهرداری ارائه شده به وی شده  و امیدواریم بتوانیم با کمک‌های این وزارت خانه در جهت توسعه، اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی در این شهر همچون گذشته همکاری داشته باشند.

شهردار دوگنبدان با اشاره به طرح پیشنهادی احداث منطقه گردشگری در منطقه پربالی گچساران گفت: این پروژه در جهت اشتغال و جذب گردشگر به این استان و همچنین شهرستان گچساران کمک بسزایی خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضلع شرقی گچساران اذعان کرد: احداث یک پارک جنگلی به میزان ۵۰ هکتار از دیگر طرح‌های پیشنهادی به صنعت نفت است که با جذب اعتبار و تخصیص اعتبارات از سوی نفت به این پروژه می‌توان در زمینه ورزشی  و اشتغال‌زایی کمک بسزایی به این شهرستان شود.

زینل‌زاده خاطرنشان کرد: با جذب اعتبار برای احداث پارک جنگلی در ضلع شرقی شهر می‌توان باغ پرندگان و پیست اسب سواری در این منطقه احداث کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president