آوای جنوب

زينل زاده خبر داد

تخفیف ۸۰ درصدی به مالکینی که قصد نوسازی ملک تجاری در خیابان بلادیان دوگنبدان دارند

شهردار دوگنبدان گفت: مالکینی که قصد نوسازی ملک تجاری خود در خیابان بلادیان دارند شهرداری در این زمینه همکاری کرده و تا مبلغ ۸۰ درصد از عوارض نوسازی را تخفیف می‌دهد.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان گفت: مالکینی که قصد نوسازی ملک تجاری خود در خیابان بلادیان دارند شهرداری در این زمینه همکاری کرده و تا مبلغ ۸۰ درصد از عوارض نوسازی را تخفیف می‌دهد.

اردلان زینل‌زاده ظهر امروز در نشست توجیهی کسبه بازار برای بازآفرینی خیابان بلادیان که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: اجرای بازآفرینی خیابان شهید بلادیان به نفع تمام شهروندان گچساران خواهد شد.

شهردار دوگنبدان  ادامه داد: بازآفرینی خیابان بلادیان موجب افزایش رونق اقتصادی در زمینه جذب مسافر و گردشگر در این شهرستان و همچنین استان می‌شود.

وی با اشاره به نگرانی کسبه بازار خیابان بلادیان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در هفته آینده تعطیلی در بازار گچساران به وجود نخواهد آمد.

زینل‌زاده با اشاره به فرسودگی رواق‌های مغازه داران در این منطقه شهری گفت: اگر رواق‌های خیابان بلادیان نوسازی نشود امکان ریزش آن بر اثر حوادث غیرمترقبه در چند سال آینده بسیار بالا است.

وی با اشاره به فرسودگی برخی از مغازه‌های خیابان بلادیان بیان کرد: مالکینی که قصد نوسازی ملک تجاری خود در خیابان بلادیان دارند شهرداری در این زمینه همکاری کرده و تا مبلغ ۸۰ درصد از عوارض نوسازی را تخفیف می‌دهد.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه ما به دنبال تجدید رونق در خیابان شهید بلادیان هستیم، ابراز کرد: طرح بازآفرینی خیابان بلادیان بیش از سه سال است که مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته است.

زینل‌زاده  با بیان اینکه در آینده خیابان بلادیان به یک خیابان پیاده‌رو تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: در مطالعات بازآفرینی خیابان بلادیان آمده است که اگر با پیاده‌رو شدن این خیابان مشکلاتی را نیز برای ساکنان و کسبه بازار به وجود بیاورد این امکان وجود دارد که خیابان به سواره‌رو نیز تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی این پروژه با بررسی‌های دقیق و کارشناسی انجام شده و کارشناسان و مشاورین این طرح همه جوانب را در نظر گرفته  که مشکلی در زمینه بازآفرینی خیابان شهید بلادیان برای ساکنان این شهر و کسبه این خیابان به وجود نیاورد.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: کار عملیات بازآفرینی خیابان بلادیان در هفت روز آینده به صورت قطعی اجرایی خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president