آوای جنوب

افتتاح تنها مرکز نگهداری از دختران زیر ۱۸ سال بی‌سرپرست و بدسرپرست استان درگچساران توسط خانواده شهید درخشان‌پور+تصاویر

رئیس بهزیستی گچساران از افتتاح تنها مرکز نگهداری از دختران زیر ۱۸ سال بی‌سرپرست و بدسرپرست استان در شهرستان گچساران خبر داد.
آوای جنوب
رئیس بهزیستی گچساران از افتتاح تنها مرکز نگهداری از دختران زیر ۱۸ سال بی‌سرپرست و بدسرپرست استان در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروزبه مناسبت گرامی داشت هفته بهزیستی موسسه خیریه خانه فرشتگان شهید حسین درخشان‌پور با حضور مدیرکل بهزیستی، رئیس بهزیستی گچساران و دیگر مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح این موسسه خیریه خانه فرشتگان، سید مهران کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این موسسه توسط خیرین برای نگهداری از دختران زیر ۱۸ سال  بی‌سرپرست و بدسرپرست در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس بهزیستی گچساران با تاکید بر حمایت از دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست اظهار کرد: این افراد کسانی هستند که زبان گویا و مطالبه‌گر ندارند و به دلیل قرارگرفتن در فرصت‌های نابرابر، نیازمند کمک، آموزش و حمایت هستند و سازمان بهزیستی به عنوان بخشی از بدنه حاکمیت موظف است مطالبات آنان را مورد پیگیری قرار دهد.

وی با اشاره به شناسایی  دختران زیر ۱۸ سال گفت: این دختران از طریق کارشناسان بهزیستی شناسایی و با حکم مراجع قضایی به این مرکز معرفی می‌شوند.

کشاورز با بیان اینکه دختران زیر ۱۸ سال دارای سرپرست مناسبی نیستند عنوان کرد: این موسسه برای نگهداری و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی  که در کمین چنین دخترانی است، تاسیس شد.

رئیس بهزیستی گچساران با تاکید بر اینکه سرپرستی و نگهداری از دختران زیر ۱۸ سال بی‌سرپرست و بدسرپرست وظیفه حاکمیت است، خاطرنشان کرد: با محدود بودن منابع مالی دولت، کمک افراد نیک‌اندیش و خیر می‌تواند تامین‌کننده بخش وسیعی از نیازهای این افراد باشد.

وی با اشاره به خدمات این موسسه گفت:  این موسسه،  تنها مرکز نگهداری از دختران زیر ۱۸ سال بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان امروز به همت مسوولان و خیرین در شهرستان گچساران افتتاح شد.

کشاورز با اشاره به مجوز این موسسه ابراز کرد: موسسه خیریه خانه فرشتگان شهید حسین درخشان‌پور پروانه تاسیس خود را از سازمان بهزیستی برای نگهداری و حمایت از دختران زیر ۱۸ سال بی‌سرپرست و بدسرپرست دریافت کرده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: موسسه خیریه خانه فرشتگان شهید حسین درخشان‌پور توسط چند خیر در این شهرستان تجهیز شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. رضا کیانی گفت:

    احسنت به اقای درخشان پور کار درست یعنی این

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president