آوای جنوب

رئیس کمیته صیانت فدراسیون فوتبال: شرایط تیم فوتبال نفت گچساران در حد لیگ برتر است/بحث تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال سناریو نبود

رئیس کمیته صیانت از سلامت فوتبال گفت: شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تیم فوتبال نفت گچساران در حد لیگ برتر است.

آوای جنوب
رئیس کمیته صیانت از سلامت فوتبال گفت: شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تیم فوتبال نفت گچساران در حد لیگ برتر است.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که دلیل ناهنجاری‌هایی که در ورزشگاه‌ها صورت می‌گیرد و موجب می‌شود که تیم‌ها، بازیکنان و هواداران متضرر شوند چیست، اظهار کرد: در فوتبال کشور ما یک لیگ حرفه‌ای به عنوان لیگ برتر داریم و در زیر مجموعه آن لیگ یک قرار گرفته است که لازم و ملزوم هم دیگر هستند.

وی ادامه داد: در حلقه سوم فوتبال کشور ما لیگ دسته دوم قرار دارد که در حال حاضر تیم باشگاه نفت و گاز گچساران نیز در این لیگ حضور دارد.

رئیس کمیته صیانت از سلامت فوتبال با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و مجموعه باشگاه نفت و گاز گچساران اذعان کرد: در شهرستانی مانند گچساران که سابقه طولانی در فوتبال منطقه و کشور دارند، شرکت نفت گچساران تلاش و زحمات فراوانی را در راستای اعتلای فوتبال این شهرستان متحمل شده است.

علیپور افزود: در دنیا و در شبه جزیره مشاهده می‌کنیم که تماشاگران در نیم متری خط طولی یک زمین فوتبال نشسته و بازی را در آرامش مشاهده می‌کنند.

این مسوول تصریح کرد: دلیل این کار این است که هر شخص وظیفه خود را می‌داند و در دنیا همه داوران اشتباه می‌کنند و ممکن است صحنه‌ای در هنگام پلک زدن داور از دید او دور بماند، اما نحوه اعتراضات تفاوت دارد.

علیپور ادامه داد: مشاهده کردیم که بعد از سالها فیفا استفاده از ویدئو چک انجام شده و فیفا به سمت و سویی می‌رود که اشتباهات کمتر شود.

رئیس کمیته صیانت از سلامت فوتبال بیان کرد: شاید هنوز فوتبال ما تا آن زمان فاصله زیادی داشته باشد و باید بپذیریم که داور نیز یک انسان است و بالاخره او نیز شاید اشتباه کند.

وی ابراز کرد: باید رفتارهایمان حرفه‌ای شود و تا رفتارهایمان حرفه‌ای نشود نمی‌توانیم به آن جایگاهی که امروز فوتبال دنیا به آن رسیده ما نیز برسیم.

علیپور عنوان کرد: طی بازدیدی که امروز و در این مدت از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال از باشگاه نفت و گاز گچساران انجام شده در مجموع سازمان لیگ فوتبال ایران به این نتیجه رسیده است که حق فوتبال گچساران بیش از اینها است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که امروز از مجموعه‌های ورزشی نفت گچساران شامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت گرفته، مشاهده کردم شرایط موجود نفت گچساران، شرایط یک تیم لیگ برتری را دارد که باید مسوولان ارشد شهرستان در حمایت از این تیم به میدان بیایند و در کنار نفت باشد.

علیپور اظهار کرد: قطعا با فرهنگ خوب و رفتاری که از مردم این شهر سراغ داریم امیدواریم دیگر شاهد چنین مسائلی در فوتبال این شهرستان نباشیم.

رئیس کمیته صیانت از سلامت فوتبال:
بحث تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال سناریو نبود/بحث تغییر دبیرکل از قبل مطرح بود
رئیس کمیته صیانت از سلامت فوتبال گفت: بحث تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال سناریو نبود

حجت الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص اتفاقات این روزهای فدراسیون فوتبال ایران و اختلافات پیش آمده بین کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و اسدی دبیر فدارسیون اظهار کرد: این رفتارها پسندیده فوتبال کشور ما نیست.

علیپور در پاسخ به این سوال که چه می‌شود یک شبه و بدون این که جلسه‌ای برگزار شود و اسدی برکنار می‌شود، گفت: بحث دبیرکل فدراسیون فوتبال از مدت‌ها پیش مطرح بوده است.

رئیس کمیته صیانت از سلامت فوتبال افزود: رئیس فدراسیون فوتبال حق دارد تصمیم بگیرد و دبیرکل فدراسیون را انتخاب کند.

علیپور افزود: در حال حاضر در شرایط ورود به جام جهانی فوتبال هستیم و از این رو مجموعه فدراسیون فوتبال باید بتوانند با یک هم‌افزایی با توان بهتری در جام جهانی حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: بحث دبیرکل فدارسیون فوتبال و این که این اتفاق افتاد یک تصادف بود و به جرات می‌گویم یک سناریو از قبل نبوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نفتی گفت:

    اگه حذفش نمیکنی بنویسم:؟؟؟؟
    متاسفانه برای جا دادن تیم فوتبال تو فدراسیون مسئولین نفت همه کار میکنند،،آقای عیپور اومده امکانات دیده خیلی خوب است ،ضعف مدیریت ورزش هم نشانش میدادید ،می گفتید عده ای چمپره زدند سر امور ورزش انگار ارث پدریشان هست!!!! میگفتند که درصد ورزش در گچساران صفر شده هست،ای کاش خبرنگار باهوشی مثل شما که این شایستگی در شما دیده ام میگفت با تغییر مسئولین ورزش نفت تیم های گچساران شایسته در لیگ برتر که هیچ در آسیا هستند …به امید روزی که همه بفهمند که این امور باعث عدم رشد ورزش گچساران شده اند ،تغییرات لازم است دیگر بس است به ظاهر اصولگرا مردم را گول بزنید و در تمام جلسات ورزشی نماینده اصلاح طلب التماس حضور کنید ،من الله توفیق

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president