آوای جنوب

از توصیه‌ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پزشکان استان برای خرج کردن درآمدهایشان تا نحوه پول گرفتن از نفت از زبان استاندار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توصیه‌ای به پزشکان استان برای خرج کردن درآمدهای سرشار آن‌ها در مسیر مسؤولیت اجتماعی کرد.

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد توصیه‌ای به پزشکان استان برای خرج کردن درآمدهای سرشار آن‌ها در مسیر مسؤولیت اجتماعی کرد.

سید موسی خادمی بعد از ظهر امروز در نشست مجمع استانی سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت و همچنین کارشناسان و مسؤولان امر بهداشت و سلامت استان و مسؤولان سایر دستگاه‌ها برگزار شد اظهار کرد: در چهار ساله دوم دولت تلاش بیشتری برای اجتماعی کردن بخش بهداشت در استان ما صورت خواهد گرفت.

این مسؤول در ادامه افزود: در بسیاری از نقاط کشور اقدامات خوبی توسط شرکت‌ها صورت می‌گیرد که در مقایسه با استان ما اگر بخواهیم پولی از صنعت نفت برای هزینه در این حوزه بگیریم با بدبختی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با توصیه به این که پزشکان هم می‌توانند از سرمایه خود در این حوزه استفاده بیشتری کنند افزود: پزشکان درآمدهای خوبی دارند و بنا به وظیفه‌ای که در بخش مسوولیت‌های اجتماعی دارند باید در حوزه سلامت و درمان سرمایه‌گذاری کنند.

این مسؤول ارشد استانی گفت: پزشکان داخل و خارج استان که درآمدهای خوبی هم دارند این درآمدها را در کار ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها در استان هزینه کنند و سرمایه‌گذاری آن‌ها در این مسیر باشد.

وی به وضع نه چندان خوب استان در برخی از شاخص‌ها اشاره کرد و گفت: سرانه تعداد پزشک ما در استان با کشور فاصله زیادی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موضوع سلامت را نباید تنها مربوط به زنجیره پزشک و بیمار دانست افزود: باید این زنجیره با حضور مردم و خیرین و سایر دستگاه‌ها کامل‌تر شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president