آوای جنوب

عدل هاشمی: فقط حرف زدیم برای ایثارگران/هیچ‌کس جرأت ندارد سپاه را مورد هدف قرار دهد/نباید تفکر بنی‌صدری را احیاء کنیم

هاشمی تأکید کرد: نباید تفکر بنی‌صدری را احیاء کنیم و سپاه را مورد حمله قرار دهیم.

آوای جنوب
نماینده مردم کهکیلویه ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جامعه ایثارگری بیش از آینکه کاری کرده باشیم، فقط حرف زدیم.

عدل هاشمی‌پور، بعد از ظهر امروز در جمع ایثارگران شاغل در دانشگاه علوم پرشکی کهکیلویه و بویراحمد، در دهدشت اظهار کرد: اگر در هر یک از این همه یادواره و گردهمایی و جلساتی که برای ایثارگران و جانبازان برگزار کردیم، یک مشکل از این افراد را رفع می‌کردیم، اکنون این قشر ارزشمند هیچ مشکلی نداشتند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام افزود: واقعیت این است ما زیاد حرف می‌زنیم، سخنرانی می‌کنیم و از جایگاه شهدا و جانبازان می‌گوییم اما آیا یکبار شده واقعأ و جدی بنشینیم و برای مشکلات مهم این قشر چاره‌ای بیندیشیم؟

هاشمی گفت: قانون‌های حمایتی در این زمینه زیاد داریم اما نظارتی بر اجرای این قوانین نمی‌شود که لازم است کارگروهی تشکیل دهیم و مشکلات را از بزرگ به کوچک حل کنیم.

وی با بیان آنکه باید حتی جانبازان پنج درصدی هم از امتیازات خاص برخوردار شوند، افزود: همان‌هایی که روزی با تشکیل سپاه پاسداران مخالف بودند امروز هم با این امر مخالف هستند اما من با تمام توان مدافع این کار هستم.
وکیل مردم دهدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آنهایی که دنبال خدشه‌دار کردن سپا هستند بدانند که اگر سپاه نبود، کشوری هم نبود.

او ادامه داد: همکار سابقم سردار سلیمانی گفته است آقایان من را مورد حمله قرار دهید نه سپا را اما من می‌گویم هیچ‌کس جرأت ندارد نه سپاه و نه تو را مورد هدف قرار دهد چرا که امروز سپاه همه کاره است و با امنیت و اقتصاد و سازندگی این مملکت گره خورده است؛ مگر می‌شود این‌ها را از سپاه گرفت؟

هاشمی تأکید کرد: نباید تفکر بنی‌صدری را احیاء کنیم و سپاه را مورد حمله قرار دهیم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش توضیح داد: البته جانبازان هم باید ارزش و احترام خود را بدانند و کاری که برای خدا کردند را با منت و ریا و غرور باطل نکنند و مسئولان هم وظیفه دارند که به مشکلات ایثارگران رسیدگی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president