آوای جنوب

در ادامه افتخارآفرینی‌های ورزش نفت گچساران

هندبال گچساران جهانی شد/حضور تیم نفت در جام باشگاه‌های جهان

در ادامه افتخارآفرینی‌های ورزش نفت گچساران، هندبال گچساران جهانی شد
به گزارش آوای جنوب از گچساران، بر اساس اعلام نظر  عضو هیأت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا، تیم هندبال باشگاه نفت و گاز گچساران به عنوان نماینده آسیا در مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های جهان «سوپر گلوبه» در دوحه قطر معرفی شد.

داود توکلی با اعلام خبر جایگزینی نفت و گاز گچساران به جای النور عربستان به عنوان نماینده باشگاه‌های آسیا در میان ۸ تیم برتر باشگاه‌های جهان، بیان کرد: مسابقات جام قهرمانی باشگاه‌های جهان از سوم تا ششم شهریورماه جاری در تالار مجلل الدحیل دوحه قطر برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم نفت و گاز گچساران با حمایت همه جانبه فدراسیون هندبال آسیا و امکانات چشمگیری که قطعی شده، این افتخار را کسب کرده که اولین تیم ایرانی باشد که پا به عرصه هندبال باشگاه‌های جهان خواهد گذاشت.

این مسوول با اشاره به بازی‌های خوب و شایستگی بازیکنان سخت‌کوش گچساران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و کسب مقام چهارم در سال گذشته در اردن، اظهار امیدواری کرد و گفت: مسئولان این باشگاه از موقعیتی که برای آن رایزنی‌های وسیعی انجام شده به بهترین نحو استفاده کرده و با تقویت تیم با تمام قوا به مصاف باشگاه‌های برتر جهان از جمله فوکسه برلین آلمان قهرمان باشگاه‌های جهان ۲۰۱۶، واردار مقدونیه قهرمان جام باشگاه‌های اروپا ٢٠١٧ و نمایندگان قدرتمند آفریقا و آمریکا خواهد رفت.

 وی تصریح کرد: این موقعیت برای نفت‌وگاز گچساران در حالی عملی شده که در طول ١۹ دوره برگزاری جام قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا، ایران توسط فولاد سپاهان یک بار در سال ٢٠٠۴ مقام دوم و یک بار در سال ٢٠٠٧ مقام سوم و ذوب آهن دوبار در سال‌های ١٩٩٨ و ۲۰۰۹ مقام سوم را کسب کرده‌اند، اما به دلیل سهمیه تک آسیا به مسابقات باشگاه‌های جهان راه نیافته‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمد رحیم زاده گفت:

    آرزوی برد و موفقیت برای هندبالیستهای عزیز دارم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president