آوای جنوب

خرید و فروش جالب پایان نامه دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد/ مرکز مشاوره یا فروش پایانامه؟! +تصویر

فروش پایان نامه دانشجویی و بازار داغ آن در سالهای اخیر به یکی از موضوعات مهم در حوزه تحصیلات تکمیلی و وزارت علوم تبدیل شده است.

آوای جنوب

فروش پایان نامه دانشگاهی و بازار داغ آن در سالهای اخیر به یکی از موضوعات مهم در حوزه تحصیلات تکمیلی و وزارت علوم تبدیل شده است.

کپی برداری و استفاده از نوشته های و آثار دیگران به نام خود و نبود نظارت کافی از جمله مباحثی است که در این حوزه به چشم می خورد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد سه دانشگاه دولتی ، آزاد و پیام نور در برخی رشته های کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کنند که این دانشجویان باید در دوران تحصیل پایان نامه های دانشجویی مرتبط با موضوعی که با همکاری استاد راهنما به آنها واگذار می شود ارائه کنند و این امر نیازمند تحقیق و پژوهش و جمع اوری اطلاعات است.

آنچه این روزها در این زمینه چالش های زیادی را در جامعه بوجود می آورد خرید و فروش پایان نامه های آماده ای است که با کپی برداری از پایان نامه های دیگران و یا بدون هیچ تلاش و تحقیقی با هزینه های گزافی به دانشجویان متقاضی فروخته می شود.

برخی دانشجویان به دلیل تنبلی نگارش و تهیه پایان نامه خود را دیگران واگذار می کنند و برخی نیز با صرف هزینه ای گزاف پایان نامه های اماده را خریداری می کنند که این امرعلاوه بر ارائه پایان نامه های بدون محتوا و تکراری موجب ضربه زدن به روند تحصیل و پژوهش می انجامد.

هر چند در سالهای اخیر وزارت علوم و برخی نهادهای اموزشی برای جلوگیری از ورود پایان نامه های کپی برداری شده و تقلبی نرم افزارهایی را طراحی کرده اند اما به دلایلی هنوز این امر درتمامی دانشگاه ها عملیاتی نشده است که این امر زمینه ورود این پایان نامه ها به محیط های اموزشی را دوچندان می کند.

تبلیغ خرید و فروش پایان نامه اقساطی با یک پیامک 

در روزهای اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران پیامک های با عنوان ” پایان نامه اقساط، پرداخت هزینه پس از تائید”  برای شهروندان و دانشجویان ارسال می شود که بیانگر رونق بازار خرید و فروش پایان نامه های دانشجویی در این استان گرم است و برخی در این گیر و دار پول های کلانی را از دانشجویان دریافت می کنند.

خبرنگار این پایگاه خبری در پوشش یک دانشجو در گفت و گو با شماره ای که از طریق پیامک اعلام شده است در باره قیمت و نحوه ارائه این پایان نامه ها در جریان قرار گرفت.

فروش پایا نامه ارشد یک میلیون و ۹۰۰ تا دو میلیون تومان

وی بیان کرد: پایان نامه کارشناسی ارشد یک میلیون و ۹۰۰ تا دو میلیون تومان است موضوع پروپوزال با ۵ فصل پایان نامه را به شما می دهیم و اگر در روند کار اشکالی از دانشجو گرفته شود برطرف خواهد شد.

این مسئول مرکز مشاوره پایانامه و پروپزال افزود: دانشجو کامل کار را تحویل می دهد و موضوع را از طریق سازمان برنامه و مدیریت تائیدیه در اختیار ما قرار می دهید و اگر سامانه داشته باشد در سامانه ثبت می شود.

وی ادامه داد: و موضوع که تائید شد پروپوزال یک هفته ای برای دانشجو وضع خواهد شد و  وقتی که شورا و دانشگاه تائید کردند و کد خورد فصل یک و دو و سه را آماده و  برای دانشجو ایمیل خواهیم کرد تا برای استاد راهنما بفرستد و پس از تائید استاد در ادامه نیز فصل چهار و پنج کار می شود.

مسئول مرکز مشاوره ابراز داشت: پروپزال که آماده شد و استاد با ما تماس گرفت و گفت آماده است ۵۰۰ تومان دریافت می شود بعد برای فصل دو و سه ۸۰۰ تومان اخذ می شود و مابقی هزینه نیز برای فصل چهار و پنج که تکمیل می شود اخذ خواهد شد.

وی گفت: برای تهیه پایان نامه دانشجویی ارشد در رشته های فنی و مهندسی و تجربی نیز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اخذ می شود.

این مسئول مرکز مشاوره پایان نامه با بیان اینکه پایان نامه کارشناسی نیز در این مرکز انجام می شود، گفت: این مرکز مشاوره پایان نامه و پروپزال و مقاله فعالیت می کند با نام موسسه علمی و پژوهشی مشاوران دانشگاهی دارای مجوز است.

مرکز مشاوره یا فروش پایانامه؟!

حال سوال اینجاست که مرکز مشاوره پایان نامه و پروپوزال که باید به دانشجویان در این زمینه مشاوره بدهد خود چگونه یک پایان نامه را تا مرحله آخر انجام می دهد و در هر مرحله نیز مبلغی را از دانشجو دریافت می کند.

آیا واقعا این مراکز دارای مجوز هستند و خرید و فروش پایان نامه کاری قانونی است یا خیر ؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president