آوای جنوب

تکلیف سخنرانان روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد چه می‌شود/صفدر پناهی: هر شخصی نمی‌تواند سخنران روز قدس باشد

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کسی نمی‌تواند سخنران روز قدس باشد.
آوای جنوب
مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کسی نمی‌تواند سخنران روز قدس باشد.

پیش از ظهر امروز نشست ستاد بزرگداشت روز قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی با بیان اینکه در روز قدس باید دو موضوع را مد نظر قرار داد اظهار کرد: باید ترتیب ساعت راهپیمایی به گونه‌ای باشد که مردم در مصلا و قبل برگزاری نماز جمعه به دلیل روزه‌دار بودن و گرمی هوا کمتر دچار مشکل شوند.

این مسؤول در ادامه به موضوعی دیگر اشاره کرد و گفت: انتخاب و چینش سخنران برای این روز بسیار مهم است چرا که باید سخنران این روز قبل از هر چیز اعتقاد قلبی به موضوع قدس و همچنین فلسطین داشته باشد.

وی با بیان اینکه روز قدس روز مهمی است و باید سخنران آن هم اعتقاد و اشرافیت به این موضوع داشته باشد تصریح کرد: نمی‌شود از روی رفع تکلیف برای این روز سخنران معرفی کرد.

پناهی افزود: نمی‌توان از کسانی که همگام با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بودند برای سخنرانی در این روز استفاده کرد.

این مسوول با بیان اینکه از هر جریانی که افراد به صورت قلبی به این روز و این موضوع اعتقاد دارند می‌توانند در این روز سخنرانی داشته باشند، افزود: بحث ما جناح‌ها و تفکرهای سیاسی نیست بلکه حرف ما این است که باید افرادی که مساله قدس و فلسطین را به عنوان یک آرمان قبول دارند در این روز سخنرانی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president