آوای جنوب

بیانیه‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی/انتخابات موجب وحدت یکپارچه نیروهای انقلابی گچساران شد

در بیانیه‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آمده است: انتخابات موجب وحدت یکپارچه نیروهای انقلابی گچساران شد.

در بیانیه‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آمده است: انتخابات موجب وحدت یکپارچه نیروهای انقلابی گچساران شد.
آوای جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در بیانیه‌ای از طرف ستادهای انتخاباتی دکتر رئیسی و دکتر قالیباف و همچنین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گچساران آمده است: انتخابات نعمت آزادی و احترام یکایک مردم به منظور مشارکت در سرنوشت خویش است که موجب سربلندی و عزت و افتخار ملت، در جهان گردیده است و به دنبال آن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری، حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگ زرین دیگری به کارنامه نظام جمهوری اسلامی افزود که موجب عبرت همگان خصوصا دشمنان انقلاب اسلامی شد.

در این بیانیه آمده است: برای بیش از ۴۱ میلیون مردم بزرگوار ایران یعنی احساس تعهد و تکلیف در مقابل سرنوشت جامعه و عزت و پیشرفت آینده مرز و بوم است، خدمت به مردم در نظام اسلامی صرفا به قوه مجریه محدود نمی‌شود بلکه سایر قوا و نهادهای انقلابی عرصه خدمت و ایجاد امنیت برای ملت خواهد بود.

در بیانیه فوق‌الذکر آمده است: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و آقای قالیباف که همواره خادمان مخلص مردم بوده‌اند در عرصه انتخابات حضور پیدا کردند تا با مدیریت جهادی و انقلابی نجات بخش جامعه و خط شکن میدان‌های نبرد اقتصادی خصوصا بیکاری و رکود باشند.

در این بیانیه تصریح شده است: قریب به ۱۶ میلیون نفر به دکتر رئیسی در فرصت کوتاه و اندک حضور ایشان در عرصه انتخابات با گفتمانی در تداوم خط امام و رهبری علی‌رغم نداشتن ابزار و امکانات جهت تبیین و گسترش این گفتمان آرایی قابل توجه و تامل بوده که در تاریخ انتخابات‌های گذشته نسبت به کاندیدای دولت مستقر بی‌سابقه است.

در این بیانیه تصریح شده است: علی‌رغم تهمت‌ها و تخریب‌های سازمان یافته علیه دکتر رئیسی توسط مدعیان آزادی اندیشه و بکارگیری جملات خلاف شان جایگاه نمایندگان مجلس توسط نماینده مردم این خطه و دخالت‌های غیر قانونی و غیر اخلاقی ایشان و وعده‌های واهی به کارگران و روستاییان در روند برگزاری انتخابات خیزش عظیم مردمی و خصوصا وحدت یک پارچه نیروهای انقلابی در این شهرستان بارقه امیدی در پی داشت که توانست معادلات سودجویان را به گونه‌ای دیگر رقم بزنند.

در این بیانیه آمده است: به تعبیت از مقام منیع ولایت، حضور پررنگ، فعالانه و معنی‌دار مردم در این همایش عظیم سیاسی اولویت اول و اساسی ما بوده که محقق گردید و هم چنین ایجاد تغییر جهت خدمت به جامعه در اولویت بعدی قرار داشت که جا دارد به تمام ملت شریف ایران خصوصا مردم فهیم شهرستان گچساران کمال تشکر و قدردانی را داشته و از خداوند سبحان توفیق روز افزون و سلامتی و سعادت همگان را طالبیم.

در این بیانیه تإکید شده است: با توجه به تبلیغات بی‌سابقه توسط دولت مستقر و مدیران حاکم در خصوص حل معضلات متعدد جامعه بدین وسیله از دولت آینده انتظار می‌رود به وعده‌های انتخاباتی از جمله خروج از رکود اقتصادی، رفع بیکاری، بهبود معیشت و ایجاد رفاه عمومی و همچنین سایر وعده‌ها جامه عمل پوشانده و صداقت در گفتار و کردار را در عمل نصب‌العین خود قرار داده و روز حساب را آینه خویش گرداند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    خودتون رابااین حرفهاراضی کنیدجون مردم رابخصوص درروستاهاگرفتیدچقدرالتماس کردیدحالاازوحدت خودتون حرف میزنیداشکال نداره این هم بگذرد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president