آوای جنوب

اعضای بدن دانش‌آموز دهدشتی به بیماران نیازمند اهدا شد/ هنرمند جوان فیلم «گاوگا» آسمانی شد

در یک اقدام خداپسندانه، اعضای بدن دانش‌آموز دهدشتی به بیماران نیازمند اهدا شد.
آوای جنوب
در یک اقدام خداپسندانه، اعضای بدن دانش‌آموز دهدشتی به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی خداپسندانه خانواده دانش‌آموز ۱۶ ساله دهدشتی از اهالی روستای دم مهد کهگیلویه اعضای بدن فرزند مرگ مغزی خود را برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا کردند.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت که همراه با اعضای خانواده این دانش‌آموز در بیمارستان حضور یافته بود گفت: دانش‌آموز آرمین صبیحی نیکو از دانش‌آموزان مستعد پایه نهم دبیرستان متوسطه اول شهدای دم مهد از توابع دهدشت بود.

لطف‌الله فروزان گفت: پس از تصادف این دانش‌آموز و اعلام پزشکان مبنی بر مرگ مغزی در نشستی که با خانواده وی برگزار شد در اقدامی خیرخواهانه رضایت به اهداء اعضای بدن وی دادند.

وی گفت: وی از دانش‌آموزان توانمند در زمینه هنری بود و در فیلم گاوگا که در منطقه کهگیلویه تهیه شد به همراه پدر از بازیگران اصلی فیلم بود.

پدر این دانش‌آموز نیز گفت: با توجه به اینکه ادامه زندگی فرزندم غیر ممکن بود برای رضای خدا وکمک به همنوعان زندگی را به نیازمندان هدیه دادیم.

مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه‌های یاسوج و شیراز ۲ کلیه، کبد و لوزالمعده مرحوم صبیحی از بدنش جدا و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

ساسان عباسی گفت: این مورد هفتمین بیمار مرگ مغزی استان در سالجاری و چهارمین مورد در دهدشت است که به بیماران نیازمند اهدا شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president