آوای جنوب

پیام جالب امیر تتلو پس از پیروزی روحانی / واکنش به مقایسه با شجریان + تصاویر

.

با پیوستن مقصودلو(تتلو) گویا مهمترین محل فعالیت مجازی وی ، یعنی ، صفحه ی اینستاگرامیش که دارای بیش از ۴ میلیون دنبال کننده بود توسط دولت مسدود می شود که به یک کانال تلگرامی روی می آورد و در آنجا بیشتر مطالب خود را منتشر می کرد.

آوای جنوب

امیر حسین مقصودلو(تتلو) بی شک یکی از جنجالی ترین افرادی بود که در مدت چند هفته ای تبلیغات  انتخابات ریاست جمهوری ، مطرح شده بود و با طرفداری از رئیسی موجب تعجب خیلی ها شد و در اوج تبلیغات و حضور در همایش های انتخاباتی رئیسی و پس از انتشار تصاویر و کلیپ ویدیویی خود با رئیسی به شدت مورد نقد و آزار مخالفان قرار گرفت و حتی برخی اصولگرایان هم به شدت به رئیسی حمله کردند که چرا با چنین شخصی عکس می گیرد!

از طرف دیگر با پیوستن مقصودلو(تتلو) گویا مهمترین محل فعالیت مجازی وی ، یعنی ، صفحه ی اینستاگرامیش که دارای بیش از ۴ میلیون دنبال کننده بود توسط دولت مسدود می شود که به یک کانال تلگرامی روی می آورد و در آنجا بیشتر مطالب خود را منتشر می کند.
مقصود لو (تتلو) پس از پایان انتخابات در پیامی ضمن انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود به ملت و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت تا نشان دهد آن چه در این مدت در مورد لزوم حفظ وحدت کشور می گفت را ، به عینه به آن معتقد است.
امیر حسین مقصود لو ( تتلو) در پیامی نوشت :  ملّت ایران و نظام جمهورى اسلامى برنده ى واقعى انتخابات میباشند !! قهرمان یعنى صبر … !
تبریک میگم به رئیس جمهور برگزیده و به زودى آهنگ ایران رو تقدیم میکنم به ملّت بزرگ ایران ، براى این پیروزى و این حضور گسترده !!
 پیام جالب امیر تتلو پس از پیروزی روحانی + تصاویر
 تصویر انتشاری تتلو پس از پیروزی روحانی
 با نگاهی به پیام های منتشره کانال تلگرامی ” امیر تتلو” متوجه می شوید که وی از طرف مخالفان رئیسی به شدت مورد انتقاد و تهمت بود که وی هم با انتشار برخی از این نقدها و توهین ها به خود ، با ادبیاتی معمولی و مودبانه سعی می کرد به آن ها پاسخ دهد. بطور مثال وقتی منتقدان ، دست به انتشار تصاویر قدیمی وی که بسیار هم نامناسب بود ، برای تخریب ، زدند به راحتی و با آرامش خاصی ضمن بیان این انتقاد در کانال خود نوشت : یه سری عکس دارن ازم پخش میکنن از چند سال پیش! با چندتا دختر! من که خودم صدبار گفتم تا ته همه چی رفتم و تهش هیچی نیست! باید برگردیم به سمت نور. انقدر کم آوردن که دارن عکسای قبل توبه کردن منو پخش میکنن. همین نشون میده قدرت تتلیتیا چقدر بالاست که مجبور شدن عکسای قدیمو بکشن بیرون !! منو از چى میترسونین !! اینارو قبلا هم فحششو خوردم و هم حبسشو کشیدم ! خیالت راحت!
اگر سری به کانال این خواننده بزنید با حجم زیادی از تصاویر ، آهنگ ها و پیام های منتشره ی وی مواجه می شود که عمده ی آن ها نشان از دعوت به مقاومت و حفظ وحدت و تبلیغی از امام (ره) ، رهبری و بیش از همه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی دارد.
مقایسه تتلو و شجریان در شبکه های مجازی
امیر مقصودلو در جدیدترین پست هایش به مقایسه وی با شجریان توسط سیاسیون و هواداران شجریان اشاره کرد و نوشت : امّا عیب نداره ! خدا هست !! در ضمن من توهینى به آقاى شجریان نکردم !! هواداراى ایشون به من بى احترامى کردن و من فقط گفتم ایشون ربنّا خوندن منم هزار تا آهنگ دادم ! اگه ایشون صاحب سبکن منم سبک خودمو خودم اختراع کردم و اگه ایشون هوادار دارن ، منم دارم !! اگه ایشون تو سبک خودشون استاد هستن منم تو سبک خودم “استادم” همین !! بازم همین اتفاق بیوفته ، همینارو میگم چون ایمان دارم بهشون ! اگه یه بابا هواداره شجریانه ، همون بابا دوتا بچه داره که هواداره منه !! پس منم به اندازه ى ایشون قابل احترامم !! همه قابل احترامن!!
ذهن امیر تتلو ، ذهن مردم!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ” امیر تتلو ” تصاویر زیادی در این مدت در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که در نوع خود جالب بود و البته در خصوص نظر منتقدان خود با انتشار  یک یادداشت تامل برانگیز نوشت :
ذهن امیر تتلو : شعر بگم ، آهنگ بسازم براشون ، آرومشون کنم ، کنسرت بذارم ،خوشحالشون کنم ، ورزش کنم و ورزشگاههارو پُر کنم ، تبلیغ کنم ، هر چى میدونم بگم ، بیدار بمونم ، آگاهشون کنم ، قهرمان شیم ، جشن بگیریم!
ذهن مردم ( اشاره به منتقدان) : چاپلوس ، دو رو ، شیطان پرست ، نون به نرخ روز خور ، فساد و فحشا ، معتاد ، فیلتر، شطرنجى ، ممنوعیت ، زندان ، فحش ، بى احترامى ، چاقو ، دیوانه ! خدایا چرا ؟! یعنى من واقعا انقدر بد بودم ؟!
برخی تصاویری که مقصودلو ( تتلو) در کانال تلگرامی خود پس از فیلتر شدن صفحه ی اینستاگرامیش منتشر می کند
با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. عبدالله گفت:

    با طرفداری خودت آقای سید را بیچاره کردی حالا نوبت بالاتریهاست میگن اگر میخواهی فردی را بشناسی دوستان و هواداران اون را بشناسید اگر انسانهای ادیب و مؤمن دوروبرش هستند انسانی درسته ولی اگر افرادی بی سروپا مثل تتلو اطرافش هستند پس باید فاتحه طرف را خواند حضرت علی وقتی فردی بدنهاد از او تعریف میکنه گریه می افتد که خدایا مگر چه بدی از من سرزده که جاهلان و نفهمان از من تمجید کردند

  2. سیدمهدی گفت:

    سلام شما که این مطلب رو در مورد حضرت زهرا میفرمایید در انتخابات ۹۲ که آقای غرضی به عنوان اجرایی ترین شخص در میان رقبایشان همین نظر را داشتید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president