آوای جنوب

نوذر رودنیل: خطای ۶ ثانیه رحمتی کار آموزشی بسیار خوب داور مسابقه بود/توپی که دست مدافع استقلال خورد پنالتی نبود

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران، در خصوص بازی دو تیم استقلال تهران و التعاون عربستان اظهار کرد: در کل باید گفت داور این بازی برای این مسابقه مناسب نبود.

کارشناس داوری فوتبال گفت: در دقیقه ۳۴ مسابقه کار آموزشی بسیار خوبی از سوی داور مسابقه صورت گرفت و آن اعلام خطای ۶ ثانیه رحمتی دروازه‌بان استقلال بود که به درستی از سوی داوری اعلام شد.

آوای جنوب

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران، در خصوص بازی دو تیم استقلال تهران و التعاون عربستان اظهار کرد: در کل باید گفت داور این بازی برای این مسابقه مناسب نبود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داور مسابقه خطاهایی را که اعلام کرد صحیح بود و اخطارهایی هم که داد به درستی انجام داد و جاگیری و دوندگی داور در این بازی خوب بود، اما صحنه‌هایی را باید خطا می‌گرفت که انجام نداد.

رودنیل در خصوص گل استقلال تهران بیان کرد: در دقیقه ۲۰ گل استقلال تهران صحیح بود.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: همچنین در دقیقه ۳۴ مسابقه کار آموزشی بسیار خوبی از سوی داور مسابقه صورت گرفت و آن اعلام خطای ۶ ثانیه رحمتی دروازه‌بان استقلال بود که به درستی از سوی داوری اعلام شد.

وی تأکید کرد: گرفتن این خطا باید درسی برای دروازه‌بان و هم برای داوران جوان ما باشد، چراکه مشاهده کردیم همان خطا موجب گل خوردن استقلال تهران شد.

کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد: در دقیقه ۳۷ کمک دوم داور برای آفساید عجله کرد و در دقیقه ۵۳ داور به درستی اول خطای بازیکن شماره ۷۰ التعاون را گرفت و توپی که به دست مدافع استقلال خورد، پنالتی نبود، چراکه قبل از این حرکت بر روی مدافع استقلال از سوی بازیکن شماره ۷۰ خطا صورت گرفته بود.

رودنیل ادامه داد: در دقیقه ۷۵ توپ از خط عرضی گذشته بود و کمک داور دوم به دلیل اینکه تا آخر خط نرفته بود نتوانست درست تشخیص دهد. در دقیقه ۷۹ نیز خطای رحمتی پنالتی بود که داور در این زمینه اعلام نکرد.

وی اظهار کرد: در دقیقه ۸۲ بازیکن التعاون باید اخطار می‌گرفت که انجام نشد و در دقیقه ۸۵ نیز بازیکن ۱۴ استقلال باید اخطار می‌گرفت که داور از آن عبور کرد.

این کارشناس داوری متذکر شد: در دقیقه ۹۰+۱ در محوطه جریمه استقلال ادامه بازی صحیح بود و خطای هندی در کار نبود.

رودنیل در خصوص وقت اضافه که داور اعلام کرد، گفت: پنج دقیقه وقت اضافی زیاد بود و باید چهار دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شد، در حالی که به جای پنج دقیقه، پنج دقیقه و ۳۰ ثانیه از سوی داور گرفته شده بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president