آوای جنوب

زینل‌زاده خبر داد: اجرای ۱۸ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف شهری دوگنبدان

شهردار دوگنبدان با اشاره به فعالیت شهرداری دوگنبدان در زمینه‌های عمرانی و فضای سبز از اجرای ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار ۳۳۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریالی در بخش‌های مختلف شهری خبر داد.

آوای جنوب

شهردار دوگنبدان با اشاره به فعالیت شهرداری دوگنبدان در زمینه‌های عمرانی و فضای سبز از اجرای ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار ۳۳۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریالی در بخش‌های مختلف شهری خبر داد.

اردلان زینل زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به فعالیت شهرداری دوگنبدان در زمینه‌های عمرانی و فضای سبز در این شهر اظهار کرد: تعداد ۱۸ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۳۳۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال در قسمت‌های مختلفی شهری در دست اجرا است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به طرح‌های در دست اقدام بیان کرد: کمک به بهسازی گلزار شهدا، احداث پارک آفتابگردان، احداث پارک بانوان با پیشرفت ۱۰۰ درصدی، احداث مرکز فرهنگی گلزار شهدا، تامین تجهیزات آتش‌نشانی، سالن چند منظوره مدیریت بحران و ایجاد فضای سبز از طرح‌های عمرانی موجود که در سال‌های اخیر به بهره‌برداری و برخی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ایجاد جاده پیاده روی طبیعت، کانال کوی شهید محلاتی، بهسازی معابر، بهسازی معابر پیاده رو، ایجاد ساختمان نماز خانه و سرویس بهداشتی، بهسازی غسالخانه، کشتارگاه از قبیل طرح‌های عمرانی در دست اجرای این شهر است.

زینل‌زاده تصریح کرد: بهسازی بافت فرسوده، ایجاد پارک‌های محله‌ای در مناطق مختلف شهری، تکمیل پارک نفت و احداث کانال دفع آبهای سطحی است.

شهردار دوگنبدان به پیشرفت فیزیکی ۱۸ طرح عمرانی اشاره و عنوان کرد: این طرح‌ها ۵۰ الی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری دوگنبدان در سال اخیر عنوان کرد: مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات نفت، استانی، توازن در سال ۹۵ برای بهسازی معابر بافت فرسوده اختصاص دارد که از این میزان ۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال جذب شد.

زینل‌زاده ابراز کرد: در حال حاضر احداث کانال آب‌های سطحی با اعتباری به مبلغ ۵میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال با پیشرفت ۵۰ درصدی، ایجاد کشتارگاه به مبلغ ۴ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال و با پیشرفت ۷۰ درصدی، نمازخانه و سرویس بهداشتی به مبلغ یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال با پیشرفت ۸۵ درصدی، بهسازی معابر با اعتباری به مبلغ ۵۷ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال حاضر در دست اجرا است.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران یک میلیارد ریال با پیشرفت ۷۰ درصدی، کانال کوی شهید محلاتی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با پیشرفت ۷۰ درصدی و ایجاد جاده پیاده روی طبیعت با پیشرفت ۷۰ درصدی دراین شهر در دست اجرا است.

زینل‌زاده خاطرنشان کرد: از مبلغ ۳۳۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال اختصاص یافته به شهرداری دوگنبدان مبلغ ۸۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی تا کنون جذب شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president