آوای جنوب

زینل‌زاده شهردار گچساران قبل از روی کارآمدن شورای جدید جابجا شد

بالاخره پس از سالها اردلان زینل‌زاده شهردار گچساران قبل از روی کارآمدن شورای جدید جابجا شد

به گزارش آوای جنوب از گچساران اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان اینروزها در حال جابجایی منزل خود می باشد.

آوای جنوب
بر اساس شنیده ها و مشاهدات این پایگاه خبری مشاهده شده است اینروزها که شهر در اوج تبلیغاتی انتخاباتی به سر می برد شهردار گچسارانی ها در حال جابجایی منزل خود از ساختمان مهمانسرای شهرداری می باشد.
یکی از شهروندان گچسارانی در تماس با این پایگاه خبری گفت : ایشان منزلی را در منطقه کارکنان گچساران کرایه کرده و در حال جابجا شدن است.
حال این سوال پیش می آید چه اتفاقی افتاده که زینل زاده در حال جابجایی منزل خود است .
آیا اینروزها که فضای کشور انتخاباتی است و از این رو شهردارها نیز مشغول خدمات دهی به شهروندانی هستند که هر صبح با خیابانهایی روبرو می شوند که مملو از بروشور و تراکت های کاندیداها است زمان مناسبی برای نقل مکان شهردار است .
اینکه چه اتفاقی افتاده است تا شهردار مجبور شود منزل سازمانی خود را ترک کند خود جای سوال دارد.
براساس این گزارش به سراغ رئیس امور حقوقی شهرداری رفتیم تا از ایشان علت را جویا شویم .
متولی رئیس امور حقوقی شهرداری دوگنبدان در این خصوص اظهار داشتند که خواهان آقای فرهنگ بخشایی در سال ۱۳۸۳ طی دادنامه صادره از شعبه اول دادگاه حقوقی گچساران موفق به اخذ رای خلع ید و قلع وقمع بندی احداثی واقع در اراضی مورد دعوی خواهان به طرفیت شهرداری دوگنبدان گردیده اند که طی تشکیل جلسات متعدد با وکیل نامبرده و اعلام نیاز شهرداری دوگنبدان به ملک موصوف،مقرر گردید به استناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهر دوگنبدان وتاییدیه کمیته انطباق فرمانداری مطالبات ایشان به صورت ملکی و یا ریالی پرداخت گردد،کما اینکه این مصوبه مورد تائید وکیل خواهان قرار گرفت و ملک معوض پس ازطی تشریفات قانونی مورد قبول خواهان واقع گردید.
متولی گفت:فلذا به هنگام تنظیم صورت جلسه خواهان ضمن رد پیشنهاد شهرداری و صرف نظر از تصمیم خود،مصر به در اختیار گرفتن عین ملک مورد نظر و اعمال دادنامه مذبور پس از گذشت ۱۳سال از قطعیت حکم مورد اشاره را دارند.

علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president