آوای جنوب

بی‌توجهی به فوتسال ریشه‌دار گچساران از سوی مسؤولان/آقایان؛ منتظر اقدام شرکت نفت نمانید

فوتسال در گچساران علاقه‌مندان زیادی دارد و بازیکنان توانمند این شهرستان لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند اما دریغ از حمایت مسؤولان.

فوتسال در گچساران علاقه‌مندان زیادی دارد و بازیکنان توانمند این شهرستان لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند اما دریغ از حمایت مسؤولان.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

به گزارش آوای جنوب از گچساران، فوتبال در این شهرستان علاقه‌مندان زیادی دارد و این علاقه‌مندی به امروز و دیروز برنمی‌گردد و یا به قول فوتبالی‌ها، این علاقه‌مندی بعد از بازی ایران و استرالیا به وجود نیامده است.

اما چرا بازی ایران و استرالیا؛ چرا که بسیاری از مردم و جوانان پس از آن بازی تاریخی و تبلیغ زیاد آن از سوی رسانه‌ها علاقه‌مند به فوتبال شدند در صورتی که علاقه‌مندی به فوتبال در گچساران زمان نمی‌شناسد.

گچساران یکی از پایگاه‌های مهم فوتبال در جنوب کشور است که اگر از هر کارشناس فوتبال و علاقه‌مند قدیمی فوتبال در مورد چند شهر فوتبالی ریشه‌دار در جنوب کشور سؤال کنیم بی‌شک گچساران در ردیف این شهرها قرار دارد.

اما چرا به موازات فوتبال در گچساران به فوتسال توجهی نشده نیاز به ریشه‌یابی دارد چرا که با کمی تأمل و بررسی در خواهیم یافت که در صورت حمایت از فوتسال اکنون جایگاهی به مراتب بالاتر از فوتبال در بام نفتی ایران داشت.

بازیکنان فوتسال در این شهرستان قابلیت‌های زیادی برای رشد و حضور در تیم‌های ملی دارند اما متأسفانه کسی فوتسال را در گچساران جدی نگرفته است.

باید از مسؤولان ورزش این شهرستان پرسید که چرا فوتسال این خطه را مورد توجه قرار نمی‌دهید و آیا وقت آن نرسیده که کمی هم از خود مایه بگذارید و چشم امیدتان مثل همیشه به شرکت نفت و سرمایه‌‌گذاری این شرکت در ورزش نباشد.

در همین خصوص محسن محمدی به خبرنگار ما گفت: مسؤولان اگر توجه بیشتری به فوتبال گچساران داشتند اکنون یکی از قطب‌های قهرمانی در فوتسال ایران بودیم.

وی استعدادهای فوتسالی در این شهرستان را از نوع ناب و کم‌نظیر در ایران ذکر کرد و گفت: فوتسال گچساران استعدادهای به مراتب بهتر و بیشتری از فوتبال در این شهرستان دارد.

این دانشجوی رشته تربیت بدنی و علاقه‌مند به رشته فوتسال افزود: اگر امروز در فوتبال کسانی همچون میلاد غریبی و رشید مظاهری و دیگرانی از این قبیل تحویل فوتبال کشور داده‌ایم به واسطه حضور در رشته فوتسال بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president