آوای جنوب

اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در گچساران انتخاب شدند+تصاویر

با حضور فرماندار و مسؤولان انتخاباتی، اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در گچساران انتخاب شدند.

فرماندار گچسارن برای برگزاری سالم انتخابات تأکید کرد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عبدالرحیم رحیمی امشب در نشست اعضای هیأت اجرایی برگزار کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور اعضای شورای نگهبان شهرستان گچساران و معتمدین گچساران در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا تقدیر و تشکر دارم از آقای نعمتی رئیس شورای نگهبان شهرستان گچساران و همچنین خوشحال هستم که در شهر ما انسان‌های خوب و فرهیخته و معتمد زیادی وجود دارد.

فرماندار گچساران ادامه داد: احساس می‌کنم که دوستان با من هم عقیده هستند و سخت است که از این همه انسان فرهیخته ۳۰ نفر را به عنوان نفرات برتر انتخاب کنیم.

رحیمی افزود: سختی کار آنجا است که همه خوب و شایسته هستند و این کار را برای من فرماندار و آقای نعمتی رئیس شورای نگهبان گچساران سخت کرده است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران تصریح کرد: در قانون به صراحت آمده است که فرماندار به عنوان شخصی که انتخابات را در شهرستان برگزار می‌کند می‌تواند معتمدین خود را معرفی کند.

وی اذعان کرد: در قانون این اجازه را نیز داده است که شورای نگهبان نظر خود را در این زمینه بیان کنند.

فرماندار گچساران ادامه داد: همه افراد حاضر در جلسه خوب و شرایط لازم را برای اجرای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را دارند.

رحیمی خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای ما دارای اهمیت است برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط و همچنین حضور حداکثری مردم است.

وی با اشاره با همزمان برگزاری ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهرستان گچساران ابراز کرد: مهمترین انتخابات ریاست جمهوری است.

رحیمی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری یک انتخاب ملی است و دشمن در کمین نشسته که نقطه ضعفی از ملت ایران بگیرد.

فرماندار گچساران بیان کرد: هدف ما حضور حداکثری و سالم برگزار کردن انتخابات است.

فرماندار گچساران اظهار کرد: مهم برای ما آن است که هر شخصی که از فیلتر شورای نگهبان و این نظام بگذرد و معرفی شوند برای ما قابل احترام هستند.

وی ادامه داد: هدف تصمیم‌گیری مردم و آنچه که از صندوق بیرون می‌آید قابل احترام است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: امام راحل تاکیدات فراوانی در زمینه معرفی خدمات نظام به مردم داشته‌اند.

وی از مسوولان درخواست کرد تا جایی که امکان دارد خدمات نظام را از سال ۵۷ تاکنون برای مردم بازگو و برجسته کنند.

رحیمی با اشاره به انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در گچساران اذعان کرد: از این تعداد حاضر در جلسه ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۴ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل باید انتخاب شوند.

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گچساران برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی کار را برای شمارش آرا را آسان کرده است.

در ادامه این نشست آقایان سید عبدالکریم قاضی‌فر با ۲۴ رای، حجت الاسلام درودگرنژاد با ۲۱ رای نفر دوم، کرامت صالحی و یوسف کرمی هر کدام با ۱۹ رای، محمود اسدپور با ۱۸ رای، اسماعیل پناهپوری با ۱۷ رای و آقایان غلامعباس رحیمی و نوراله محمدی هرکدام با ۱۶ رای نفرات اصلی به عنوان اعضای هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شدند.

در ادامه آقایان اسفندیار محمدی و آقای روانبخش دیهیم هر کدام با ۱۵ رای، یونس رضاپور با ۱۲ رای، مهدی حیدری با ۱۰ رای و آقای خسرو پناهی با ۸ رای اعضای علی‌البدل معرفی شدند.ادامه تصاویر در پایین ..

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مهدی گفت:

    سلام اینها همشون تاجگردونی و اصلاح طلب هستند واقعا جای تاسف داره

  2. رضا گفت:

    هیت اجرایی انتخاب شده در انتخابات از طرفداران و حامیان تاجگردون بودند

  3. دانشگاه گفت:

    درود بر دکتر قاضی فر که همیشه مورد توجه همه اقشار و گروههای سیاسی بودند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president