آوای جنوب

تیم فوتسال گچسای جنوب گچساران امروز در انتظار هواداران گچسارانی/این تیم متعلق به مردم است

به گزارش آوای جنوب از گچساران، از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور تیم گچسای جنوب گچساران میزبان اقلید فارس است.

گچسای جنوب گچساران به مصاف اقلید فارس در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور می‌رود.

آوای جنوب/علی مرادکاظم پور

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور تیم گچسای جنوب گچساران میزبان اقلید فارس است.

در این گروه ۷ تیم حضور دارند که تیم‌های مارون کهگیلویه و گچسای جنوب با هم همگروه هستند.

تیم‌های این گروه سن‌سون زاهدان، هامون سیستان، اقلید فارس، امیدفردا فریدن اصفهان، صدرا شیراز، مارون کهگیلویه و گچسای جنوب هستند.

مهدی صادقی سرپرست تیم فوتبال گچسای جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دیدار با اقلید فارس اظهار کرد: این تیم متعلق به مردم شهرستان گچساران است و ما انتظار داریم که هواداران ما را در دیدارهای خانگی همراهی کنند.

وی ادامه داد: تیم گچسای جنوب به صورت خصوصی مدیریت می‌شود و وابسته به اداره و یا سازمانی نیست و از این رو انتظار داریم که مسوولان به کسانی که از جیب شخصی برای اعتلای نام این شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند همکاری کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: نداشتن سالن برای تنها تیم گچسارانی در لیگ فوتسال کشور در شهری که تعداد سالن ورزشی زیاد دارد چندان مناسب نیست.

سرپرست تیم فوتسال گچسای جنوب گفت: تنها خواسته ما از مسوولان این است که نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند چرا که این تیم متعلق به مردم و این شهرستان است.

صادقی تصریح کرد: گچساران شهری است که استعدادهای فراوانی در زمینه فوتسال دارد که اگر نگاه ویژه‌ای به آن شود به راحتی می‌توانیم در کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی در پایان با دعوت از مردم گچساران برای حضور و تشویق این تیم در روز بازی اظهار کرد: امیدواریم مسوولان شهرمان به این تیم مردمی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش آوای جنوب این بازی جمعه ۲۵ فروردین از ساعت ۴ بعد از ظهر در سالن شهید بشارت گچساران برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president