آوای جنوب

در نشست نمایندگان جریان اصولگرا و فرماندار بویراحمد چه گذشت/ درخواست اصولگرایان از فرماندار بویراحمد+تصاویر

در نشست جریان اصولگرا و فرماندار بویراحمد در برگزاری باشکوه و سالم انتخابات تأکید شد.

نشست برخی از چهره‌های اصولگرای شهرستان  بویراحمد با فرماندار در راستای حفظ وحدت و همدلی میان همه جریان‌های سیاسی استان برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

آوای جنوب؛

فرماندار بویراحمد در این نشست با اشاره به نقش بزرگان جریان‌های سیاسی در ایجاد وحدت و آرامش در فضای شهرستان گفت: چنین نشست‌هایی می‌تواند منجر به آسیب‌شناسی انتخابات شود ضمن آنکه برخی آسیب‌ها خارج از صندوق‌های رای است و همه باید کمک کرده و آنها را شناسایی و برطرف کنیم.

محمدکاظم نظری گفت: برگزاری انتخابات سالم دغدغه همه ماست وهمه بزرگان و نخبگان باید تلاش خود را به کار بگیرند که انتخابات شوراها از طایفه‌ای و قبیله‌ای شدن فاصله بگیرد.

نظری ادامه داد: باید در هر گروه و جناحی هستیم جانب انصاف را رعایت کنیم و نباید گرایش سیاسی را ملاک حق و باطل و خط‌کشی میان نخبگان جامعه قرار دهیم؛ چرا که با این کار فضا را برای افراد فرصت طلبی که در زمان جنگ حتی به خود زحمت تا اهواز رفتن را نیز ندادند، فراهم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان در این نشست از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به عنوان دو رویداد مهم یاد کرد و گفت: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد حساسیت روی انتخابات بیشتر از گذشته می‌شود و انتخابات ریاست جمهوری امتحان و آزمون  بزرگ برای مردم ایران است.

وی تاکید کرد: هدف  همه جریان‌های سیاسی باید مشارکت  پر شور مردم در انتخابات باشد، حتی اگر نتیجه‌ای که رقم می‌خورد به نفع آنها نباشد چرا که این حضور باعث عزت و سربلندی نظام می‌شود.

شجاعیان ادامه داد: جریان اصولگرای استان آمادگی خود را برای همکاری با دولت برای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه اعلام می‌کند و به همین دلیل چهره‌های اصولگرای شهرستان خود بانی برگزاری این جلسه شده‌اند.

دیگر چهره‌های سرشناس اصولگرای استان و شهرستان نیز در این نشست با بیان اینکه با برگزاری انتخابات، نظام مردم سالاری دینی تقویت می‌شود گفت: همه انتخابات‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده نشان داده که همواره همان شرایطی پیش می‌آید که اراده و خواست مردم باشد.

خلیفه خلقی‌پور با اشاره به سهم یک درصدی جمعیت استان در کشور گفت: اگر چه استان به لحاظ جمعیتی نمی‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار باشد اما همه اقدامات تیم اجرایی می‌تواند فرهنگ سیاسی استان را رقم بزنند.

وی افزود: انتخابات شوراها به دلیل پیوند خوردن با زندگی روزمره مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن آنکه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان از مدیریت شهری رنج می‌برد که همه باید تلاش کنیم که به همین دلیل نقش مجری انتخابات در انتخاب اصلح بسیار مهم است.
وی ادامه داد: شاید توقع رعایت عدالت در انتخاب هیات‌های اجرایی  از جریان‌های  سیاسی چندان معقول نباشد اما انتظار این است که در انتخاب هیات‌های اجرایی برای شهرستانی که مرکز استان در آن قرار دارد، جانب اعتدال رعایت شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president