آوای جنوب

اختلاف نظردر جریان اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برکناری یک مدیرکل/ داریوش بهنیازاده

پس از انتشار خبر برکناری مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و سایت‌ها شاهد نوعی اختلاف نظر میان جریان اصلاح‌طلب به دلیل این اقدام هستیم.
پس از انتشار خبر برکناری مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و سایت‌ها شاهد نوعی اختلاف نظر میان جریان اصلاح‌طلب به دلیل این اقدام هستیم.
آوای جنوب

چند روز پیش خبری مبنی بر برکناری هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد شنیدیم که در آستانه انتخابات این خبر کمی عجیب به نظر می‌رسید.

هوشنگ جهانبخش علاوه بر سمت مدیرکلی از فعالان رسانه‌ای بود که هر چند این اواخر کمتر فعالیت رسانه‌ای داشت اما به هر حال از وی به عنوان یکی از فعالان رسانه‌ای حامی جریان اصلاحات در استان نام می‌برند.

خبر برکناری وی با مصاحبه جهانبخش با یکی از خبرگزاری‌های استان رسمیت بیشتری یافت و در آن جا بود که جهانبخش در خصوص برکناری خود رمزگشایی کرد.

جهانبخش در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرده بود که توسط نماینده بویراحمد و دنا و با عزم وی برکنار شده و در این میان استاندار نه تنها نقشی نداشته بلکه عصبانی هم شده است.

مطلب مهم‌تر این که جهانبخش در حالی برکنار می‌شود که مسوولیتی در ستاد انتخاباتی برای حمایت از حسن روحانی در انتخابات دارد و همین موجب شده که بخشی از اصلاح‌طلبان از این اقدام اظهار نگرانی کنند.

البته باید بررسی کرد که این حرکت تا چه اندازه به دلیل برخی مشکلاتی بوده که میان جهانبخش و معاون وی در ماه‌های اخیر رخ داده بود.

به گزارش فارس، همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ممکن است این کشمکش‌ها در میان اصلاح‌طلبان و اعتدالیون بیشتر شود چرا که  بخشی از اصلاح‌طلبان خود را محق‌تر از بخش دیگر می‌دانند و آن گونه که در فضای مجازی به آن پرداخت شده این بخش از اصلاحاتیان اعتقاد دارند در حال حاضر جریانی غیر از اصلاحات برای مجموعه سیاسی و شاید برای کل استان تصمیم می‌گیرد.

البته این اختلاف نظر تنها به موضوع برکناری هوشنگ جهانبخش برنمی‌گردد چرا که در روزهای گذشته نیز مطالبی انتقادی در خصوص تعیین رئیس ستاد روحانی در استان در فضای مجازی و سایت‌ها منتشر شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president