آوای جنوب

هواداران نفت گچساران بی‌صبرانه در انتظار صعود به لیگ یک هستند/صیدالی: هر گونه حمایتی که لازم باشد برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد

تیم فوتبال نفت گچساران مترصد تلافی امتیازات از دست رفته مقابل اروند خرمشهر در بازی‌های قبلی با این تیم است.

تیم فوتبال نفت گچساران مترصد تلافی امتیازات از دست رفته مقابل اروند خرمشهر در بازی‌های قبلی با این تیم است.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز چهارشنبه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف اروند خرمشهر می‌رود.

این دیدار حساس روز چهارشنبه راس ساعت ۱۵: ۱۶ دقیقه در استادیوم تختی آبادان همان ورزشگاهی که سه روز پیش پرسپولیس در آنجا شکست خورد برگزار می‌شود.

نفتی‌های گچساران به دلیل هم‌گروه بودن با تیم اروند خرمشهر و بازی‎‌های رفت و برگشت در گچساران و خرمشهر شناخت خوبی از این تیم دارند.

 

داریوش یزدی سرمربی نفت و گاز گچساران به خوبی این تیم جنوبی را می‌شناسد و با برنامه‌ریزی کاملی به مصاف این تیم خواهد رفت.

اروند خرمشهر یکی از سه تیم خوزستانی است که در لیگ دسته دوم در حال تلاش برای صعود به لیگ یک کشور است.

این تیم برخلاف مرحله اول لیگ دسته دوم تاکنون عملکرد خوبی نداشته و در حال حاضر در گروه ۲ امتیاز دارد.

داریوش یزدی و بازیکنان این تیم به خوبی می‌دانند در این مرحله هر بازی حکم فینال را دارد و از این رو باید بتوانند با پیروزی از این بازی خارج شوند.

نفتی‌های گچساران در مرحله اول دو بار با این تیم جنوبی باز کرده‌اند که در گچساران تن به مساوی دادند و در خرمشهر نیز یک بر هیچ شکست خورده‌اند.

نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم برای صعود به لیگ یک است.

نفتی‌های گچساران باید بدانند اروند همچون تیم‌های دیگر تنها به صعود فکر می‌کند و برای کسب نتیجه به میدان خواهد آمد و خرمشهری‌ها تنها به پیروزی در این بازی نیاز دارند تا بتوانند از قعر جدول فاصله بگیرند.

نفتی‌های گچساران نیز که امیدوارند به عنوان تیم اول صعودشان را حتمی کنند در این دیدار حساب شده به میدان خواهند رفت.

داریوش یزدی که در جام حذفی موفق شده بود تیم‌های خوزستانی را حذف کند در این مرحله نیز با این نگاه باید به میدان برود که هر بازی برای آنها حکم فینال را دارد.

از سوی دیگر هواداران نفت و گاز گچساران منتظر هستند و بی‌صبرانه در انتظار صعود نفت گچساران به لیگ یک هستند تا در پنجاهمین سال تاسیس باشگاه نفت و گاز این تیم به لیگ یک صعود کند.

در این زمینه مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: در این هفته پایانی هر گونه حمایتی که لازم باشد برای موفقیت این تیم انجام خواهیم داد.

وی در دیداری که با کادر فنی و مدیریتی این تیم داشت، گفت: امیدواریم با تلاش و پشتکار بازیکنان نفت و گاز گچساران برنده این دیدار باشد.

هوشنگ صیدالی افزود: در تلاش هستیم که شرایطی را فراهم کنیم تا حضور هواداران نفت و گاز گچساران نیز در کنار این تیم در آبادان فراهم شود.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: انتظار کارکنان خدوم و زحمتکش صنعت نفت گچساران از ورزشکاران و هواداران این تیم پرآوازه کردن نام این شهرستان است تا با این کار بخشی از زحمات پرمخاطره کارکنان صنعت نفت جبران شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president