آوای جنوب

فرمانداری‌ها امروز و فردا تا ساعت ۲۴ از داوطلبان شورا ثبت‌نام کنند/بازی رسانه ای گچساران تا فردا ادامه دارد

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور، امروز در نشست‌خبری در تشریح آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور، گفت:

پورعلی مطلق گفت: تا پایان ساعت ۱۱:۳۰ امروز ۱۳۴ هزار و ۲۱۱ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

آوای جنوب

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور، امروز در نشست‌خبری در تشریح آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور، گفت: تا ساعت ۱۱:۳۰ امروز ۱۳۴ هزار و ۲۱۱ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند که داوطلبان شورای شهر ۲۷ هزار و ۹۰۸ نفر و روستا ۱۰۶ هزار و ۳۰۴ نفر هستند.

وی افزود: فرمانداری‌ها و استانداری‌ها اجازه دارند تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین ۲۴ فردا شب که آخرین روز نام‌نویسی است، کار ثبت‌نام را انجام دهند.

پورعلی مطلق خاطرنشان کرد: امروز و تا این لحظه ۱۲ هزار و ۶۵۵ نفر در سراسر کشور ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۱ نفر برای شورای شهر و یک هزار و ۶۰۴ نفر برای شورای روستاها هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه از مجموع ۱۳۴ هزار و ۲۱۲ نفری که ثبت‌نام کردند، ۲۷ هزار و ۹۰۸ نفر برای شورای شهر و ۱۰۶ هزار و ۳۰۴ نفر برای شورای روستاها ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۲۵۴ نفر زن و ۱۲۶ هزار و ۹۵۸ نفر مرد هستند.

پورعلی مطلق ادامه داد: از تعداد داوطلبان شورای شهر ۲۴ هزار و ۹۱۰ نفر مرد و ۲ هزار و ۹۹۸ نفر زن هستند. تعداد کل داوطلبان زن در شوراهای روستا ۴ هزار و ۲۵۶ نفر و تعداد کل داوطلبان مرد در شورای روستا ۱۰۲ هزار و ۴۸ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: در تهران، ری و تجریش نیز تاکنون یک هزار و ۴۱۸ نفر ثبت‌نام کردند که ۲۳۳ نفر زن و یک هزار و ۱۸۵ مرد هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: از تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۹ هزار و ۷۵۷ نفر سواد خواندن و نوشتن دارند. ۱۹ هزار و ۹۷۹ نفر دیپلم، ۶ هزار و ۳۷۶ نفر فوق‌دیپلم، ۲۵ هزار و ۴۶۱ نفر لیسانس، ۸ هزار و ۳۷۸ نفر فوق‌لیسانس، ۶۸۸ نفر دکتری و ۶۳۲ نفر تحصیلات حوزوی دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president