آوای جنوب

امام جمعه گچساران: هر کس راست می‌گوید و دین دارد قاطعانه بگوید من شرکت نمی‌کنم/آقایان مسؤول و غیرمسؤول به خاطر پُست و مقامشان نترسند

امام جمعه گچساران گفت: مسؤولان در راستای عملی شد ن شعار اقتصادی مقاومتی؛ تولید و اشتغال تلاش کنند.

سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع نمازگزاران گچساران ضمن تبریک سال نو و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: برای هدایت نسل جوان به سمت قرآن و عترت حرکت کنیم و در این خصوص هزینه کنیم تا جوانان ما با سیره و روش زندگی امامان معصوم (ع) آشنا و ارتباط پیدا کنند چرا که مومن کسی است که برای رشد دین و مبانی دینی تلاش کند.

آوای جنوب

امام جمعه گچساران با اشاره به فرا رسیدن سال ۹۶ با بیان اینکه در سال جدید عهد و پیمانی ناگسستنی با خدا ببندیم، گفت:در سال جدید ایمان را ملاک و معیار اخوت قرار دهیم که اگر در مملکتی این گونه باشد و عمل شود مشکلات هم برطرف خواهد شد.

حجازی با اشاره به برگزاری برخی کنسرت‌ها در کشور تصریح کرد: متاسفانه در کشور کنسرت‌هایی برگزار می‌شود که شهرستان گچساران نیز از این کنسرت‌ها بی‌بهره نیست و هر کس راست می‌گوید و دین دارد قاطعانه بگوید من شرکت نمی‌کنم، من مسلمان و مومن هستم و دین دارم و دستورات دینی من اجازه نمی‌دهد در این کنسرت‌ها شرکت کنم.

وی خطاب به مسوولان برگزار کننده کنسرت‌ها خاطرنشان کرد: آقایان مسؤول و غیرمسؤول به خاطر پست و مقامشان نترسند و بگویند دینم اجازه نمی‌دهد و شرکت نخواهم کرد.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که از سوی رهبری ‌نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همیشه دغدغه سفره مردم را داشته و دارند و همیشه نگران وضعیت مردم هستند بنابراین شعار سال هم در همین راستا است و مسوولان باید در این زمینه کار کنند.

حجازی با بیان اینکه رهبری چندین سال بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند، گفت: مقام معظم رهبری برای نسل جوان بیکار نگرانند و امسال نیز با وجودی که مسئله فرهنگ معضلی بسیار بزرگی در کشور شده و بخشی هم به وسیله کم‌توجهی مسئولان بوده،اما ایشان امسال را به‌نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند سفره مردم باید نان داشته باشد و گزارش کافی نیست، نسل جوان ما نباید بیکار باشد و در کشور آنچه داریم استفاده کنیم و چشم به بیرون کشور نداشته باشیم.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: تعجب می‌کنم به این موضوع که هر روز می‌بینیم دشمنان هم در عمل ،گفتار و رفتار چگونه خودشان را نشان می‌ ‌دهند و متاسفانه هنوز هم برخی مسؤولان در ارتباط با دشمنان نیز پافشاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انتظار من از مسئولان این است که مسئولان به فکر مردم باشند و مسئولان شعار انتخاباتی ندهید بلکه درد مردم را ببینید و عمل کنند.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند خدمات بسیار برجسته و ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی انجام شده که در مقایسه با زمان طاغوت بسیار فاصله دارد و بسیار خدمات زیادی در زمینه عمران و آبادی به مردم رسانده شده است.

وی با اشاره به ضعف‌هایی که در برخی مکان‌ها وجود دارد ابراز کرد: در برخی مکان‌ها ضعف‌هایی وجود دارد که مربوط به نظام نیست و مربوط به ضعف برخی مدیران است، ضمن اینکه هر جایی که یک مدیریت انقلابی و پرتحرک داشته باشیم در آن زمینه کار پیش رفته است.

حجازی بیان کرد: اگر مسؤولی این چنین باشد و از خدا بترسد و در برابر معضلات و مشکلات مردم حیا کند و خجل شود و شهامت و شجاعت داشته باشد و این گونه عمل کند مشکلات کشور حل خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president