آوای جنوب

سالگرد درگذشت دانشجوی عدالتخواه یاسوجی برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۵ اسفندماه در مسجد سیدالشهدای تل‌زالی یاسوج سالگرد درگذشت دانشجوی عدالتخواه یاسوجی محمدجواد جلال‌فرد برگزارمی‌شود.
چهارشنبه ۲۵ اسفندماه در مسجد سیدالشهدای تل‌زالی یاسوج سالگرد درگذشت دانشجوی عدالتخواه یاسوجی محمدجواد جلال‌فرد برگزارمی‌شود.
آوای جنوب؛

در آخرین روزهای سال ۹۴ خبری بسیار تأثربرانگیز در استان کهگیلویه و بویراحمد پیچید و همه را داغ‌دار کرد.

محمدجواد جلال‌فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دارفانی را وداع گفت و با رفتن خود علاوه بر پدر و مادر و بستگان، جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز داغدار کرد.

محمدجواد جلال‌فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه و از دانشجویان نخبه دانشگاه تهران بود که هیچ‌گاه یاد و خاطره او در اذهان پاک نخواهد شد.

همزمان با فوت این دانشجوی نخبه و عدالتخواه شخصیت‌های کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت وی را به خانواده و مردم استان و به خصوص دانشجویان و به ویژه دانشجویان عدالتخواه تسلیت گفتند.

تعدادی از مسؤولان کشوری نیز به یاسوج آمدند و در منزل این دانشجوی نخبه حاضر شدند و این غم بزرگ را به پدر و مادر محمدجواد جلال‌فرد تسلیت گفتند.

اما اکنون یک سال از آن روز‌ها می‌گذرد و یکمین سالگرد درگذشت محمدجواد در یاسوج و در مسجد سیدالشهدای تل‌زالی برگزار می‌شود.

قرار است این مراسم فردا چهارشنبه ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل این مسجد برگزار شود.

دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر این ضایعه را به خانواده جلال‌فرد در آستانه سالگرد درگذشت جوان نخبه عدالتخواه و بسیجی همیشه در صحنه تسلیت می‌گوید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president