آوای جنوب

پیروزی نفت گچساران با گل سهیل صالحی ذخیره طلایی داریوش یزدی

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق به شکست تیم فوتبال هف سمنان شد.

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق به شکست تیم فوتبال هف سمنان شد.

آوای جنوب
عصر امروز و در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و هف سمنان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار در واپسین دقایق بازی سهیل صالحی بازیکن ذخیره تیم نفت و گاز گچساران با یک گل توانست تیم هف سمنان را شکست دهد و با این پیروزی تیم نفت و گاز گچساران به مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور راه پیدا کرد.

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب زیر وارد زمین مسابقه شدند :

هادی زرین ساعد ،ساسان شیرمردی ،علی جهانگیری،عماد قاسمی ،مصطفی نوبخت، فرشید علیزاده ،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری، علی کرمی، سعید عنافچه ، هادی خنیفر

همچنین تعویضهای این تیم بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه ۴۶ اسماعیل هاشمی نیا بجای فرشید علیزاده وارد بازی شد

در ادامه و در دقیقه ۷۱ فرشید پاداش بجای سعید عنافچه وارد بازی شد و در آخرین تعویض این تیم در دقیقه ۸۰ سهیل صالحی بجای مصطفی نوبخت وارد بازی شد.

تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار از همان دقایق ابتدای بازی تیم برتر میدان بود و با ایجاد چندین موقعیت گل نشان داد تا با انگیزه فراوان بدنبال کسب نخستین پیروزی خود در این مرحله است که در دقیقه ۲۵ بازی و از روی نفوذ زیبای ساسان شیرمردی به محوطه جریمه و با خطا روی این بازیکن ، نفتی ها صاحب پنالتی شدند و فرشید علیزاده کاپیتان میزبان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و علیرغم فریب دروازبان ضربه این بازیکن از کنار دروازه بیرون رفت تا بهترین فرصت طلایی پوشان برای رسیدن به گل اول از دست رود.

در ادامه با وجود برتری نفتی ها نتوانسنتد موقعیت خوب گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد کنند تا این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم نفت و گاز گچساران که از حمایت هواداران پرشور خود بهره می برد باز هم حاکم مطلق زمین بود و با انجام تعویض های هجومی بدنبال رسیدن به اولین پیروزی خود در این مرحله حساس بودند اما همانند نیمه اول در باز کردن قفل دروازه حریف ناکام بودند.

بلاخره در دقیقه ۸۶ بازی تفکرات هجمومی داریوش یزدی جواب داد و تیم میزبان با استفاده از یک ضربه ایستگاهی از گوشه محوطه جریمه با ارسال دقیق هادی خنیفر به دهانه دروازه و ضربه سر زیبا بازیکن تعویضی این تیم یعنی سهیل صالحی به گل دست یافت تا مزد برتری تمام عیار خود در این دیدار خانگی را اذعان خود کند.

لازم به ذکر است که سهیل صالحی در دو بازی ، مقابل تیم های بعثت کرمانشاه و هف سمنان به میدان رفته است که در هردو دیدار ،۲ گل سه امتیازی به ثمر رسانده است .
تیم فوتبال نفت و گار گچساران در مرحله دوم با پنج تیم دیگر برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور رقابت خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president