آوای جنوب

داریوش یزدی: تیم فوتبال نفت گچساران به حمایت همه‌جانبه هواداران برای دیدار فردا نیاز دارد

سرمربی نفت گچساران گفت: تیم فوتبال نفت گچساران به حمایت همه‌جانبه هواداران برای شکست تیم هف سمنان را نیاز دارد.

سرمربی نفت گچساران گفت: تیم فوتبال نفت گچساران به حمایت همه‌جانبه هواداران برای شکست تیم هف سمنان را نیاز دارد.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدا را شکر در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی که از آغاز فصل داشتیم موفق شدیم به هدف اولیه تیم و باشگاه که صعود به این مرحله بود، برسیم.

سرمربی نفت گچساران افزود: حضور نفت در جام حذفی و لیگ ۲ فوتبال ایران حضور درخشانی بود که امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصریح کرد: امیدواریم سلیقه‌گرایی در فوتبال کشورمان از بین برود و فوتبال ما بر اساس قواعد و قانون خود مدیریت شود.

یزدی عنوان کرد: شما مشاهده کردید در حالی که مسابقات شروع شده بود یک تیم به گروه اضافه می‌شود و در حال حاضر نیز مشاهده می‌کنیم در حالی که سال گذشته در چنین مرحله‌ای امکان اضافه کردن بازیکن وجود داشت امسال اجازه جذب بازیکن را به تیم‌های صعود کننده ندادند.

بازیکن سابق استقلال تهران با بیان اینکه اینکه فدراسیون اجازه یارگیری را به ما نداد، عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی در نفت گچساران وجود دارد و از لحاظ نفر و جایگزین نفرات هیچ مشکلی در تیم نداریم.

یزدی ابراز کرد: تنها نگرانی ما مصدومیت محمدرضا مظاهری است که در بازی قبل ما مصدوم شده است و امیدواریم هرچه سریعتر به میادین فوتبال برگردد تا بتواند به تیم شهرش کمک کند.

سرمربی نفت گچساران در خصوص اولین بازی نفت گچساران در مرحله دوم اذعان کرد: دیدار در مقابل هف سمنان یک دیدار حیاتی برای ما محسوب می‌شود.

یزدی ابراز کرد: تیم هف سمنان را به خوبی می‌شناسیم و بازی‌های این تیم را نیز دیده‌ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با پیروزی در مقابل این تیم در گچساران اولین سه امتیاز را به نام خودمان ثبت کنیم.

وی افزود: رقیبان ما حریفان سرسختی هستند چرا که توانسته‌اند به این مرحله صعود کنند اما فراموش نکنیم تیم نفت و گاز گچساران تیمی است که سطح فوتبالش از لیگ ۲ بالاتر است.

یزدی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به هدف اصلی باشگاه نفت و گاز گچساران و هواداران گچسارانی که صعود به لیگ یک است دست پیدا کنیم چرا که همه هواداران ما منتظر صعود تیم شهرشان هستند.

سرمربی نفت گچساران ادامه داد: فردا منتظر حضور پرشور هوادارانمان در استادیوم هستیم و بچه‌های تیم نفت و گاز گچساران نیز برای صعود از این مرحله هم قسم شده‌اند و امیدواریم این اتفاق در گچساران با حضور هواداران خونگرم و فهیم گچساران اتفاق بیفتد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president