آوای جنوب

فرماندار گچسارن:

پرواز پاراگلایدرها در گچساران بام نفتی ایران

فرماندار گچسارن گفت: جشنواره پرواز پاراگلایدرها در گچساران برگزار می‌شود

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: برای اولین بار در شهرستان گچساران جشنواره پروازهای پاراگلایدر و پاراموتور در برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

وی ادامه داد: این جشنواره در تاریخ ۱۹و ۲۰ اسفندماه در فرودگاه گچساران برگزار خواهد شد.

فرماندار گچساران با اشاره به شرکت خلبانانی از سراسر کشور در این جشنواره گفت: در این جشنواره تعداد ۱۰۰ نفر از بهترین خلبانان پاراگلایدر و پاراموتور از سراسر کشور در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره به همت هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان و خلبان پاراگلایدر گچسارانی، شهرداری دوگنبدان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.

رحیمی با اشاره به برگزاری این جشنواره در فرودگاه گچساران اذعان کرد: بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد است.

فرماندار گچساران با اشاره به شهروندانی که مستعد پرواز هستند خاطرنشان کرد: شهروندانی که می‌توانند پرواز انجام دهند در این جشنواره شرکت کنند.

رحیمی ابراز کرد: این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان گچساران قبل از ورود مهمانان نوروزی به این شهرستان است.

وی عنوان کرد: شهرستان گچساران با توجه به داشتن موقعیت‌های آب و هوایی مناسبی که در کشور دارد می‌تواند هر ساله میزبان برگزاری این جشنواره‌ها باشد.

رحیمی با اشاره به مشارکت‌های دستگاه‌های دولتی گفت: انتظار داریم تمام دستگاه‌های اداری این شهرستان جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند چرا که این یک فرصت مناسب برای شهرستان گچساران است.

رحیمی خاطرنشان کرد: این جشنواره به نام مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president