آوای جنوب

لزوم شفاف‌سازی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پاداش میلیونی

متاسفانه از طریق برخی سایت‌های محلی متوجه شدیم که مدیرکل راه و شهرسازی استان پاداش میلیونی برای خود و معاونینش پرداخت کرده است

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج با اشاره به مباحثی که در خصوص پاداش تعیین شده توسط مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده از وی خواست تا در این خصوص توضیح دهد.

آوای جنوب؛

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج اظهار کرد: از طرف جامعه دانشجویی از شما تقاضا داریم عملکرد خود و معاونینتان را به اندازه پاداشی که تعیین کرده‌اید برای مردم بازگو کنید و یا اینکه ماجرا را توضیح و برای مردم روشن کنید.

حامد عزیزی ضمن بیان اینکه متاسفانه از طریق برخی سایت‌های محلی متوجه شدیم که مدیرکل راه و شهرسازی استان پاداش میلیونی برای خود و معاونینش پرداخت کرده است، گفت: البته چنین اقدامی از مدیر دولت تدبیر و امید دور از انتظار نیست!!!!.

وی تصریح کرد: وقتی رئیس دولت شرمنده مردم نیست، وقتی نمایندگان مجلسی که با رای مردمی و با انتظار تحول اقتصادی و معیشتی قدرت گرفته اما با استفاده از آن حقوق نجومی را تصویب و قانونی می‌کند و وقتی نجومی بگیران ذخایر انقلاب نامیده می‌شوند نتیجه‌ای جزء این نخواهد بود که زمینه‌سازی برای سوء استفاده مدیران هموار شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج ضمن طرح این سوال که باید از مسؤولان تدبیر و امید پرسید چگونه است که شرمنده نیستید؟ افزود: آیا تدبیر و امیدتان نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به مطالبه مردم برای ایستادن در مقابل نجومی‌بگیران اقدامی کند؟.

عزیزی در ادامه تاکید کرد: همچنین باید از مدیرکل راه و شهرسازی استان پرسید؛ مگر شما نگفتید من را غریبه ندانید که به نوعی اهل همین استان و درد کشیده آن هستم؟ آیا شما از درد این استان که نرخ بالای بیکاری را در کشور دارد اطلاع دارید؟.

وی همچنین بیان کرد: آیا از جوانان و فارغ‌التحصیلان بیکار این استان خبر دارید که در آرزوی شغلی هستند که دریافتی یکسالشان به اندازه پاداش شما باشد؟ آیا به قولتان که گفتید در حد شأن و لیاقت این مردم به آنها خدمت می‌کنم این‌گونه جواب دادید؟.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در پایان اضافه کرد: از طرف جامعه دانشجویی از شما تقاضا دارم عملکرد خود و معاونینتان را که به اندازه پاداشی که تعیین کرده‌اید برای مردم بازگو بفرماید، و یا اینکه ماجرا را توضیح داده و برای مردم روشن کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. رمضان گفت:

    مگر این اداره معاون توسعه منابع نداره؟؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president