آوای جنوب

گردهمایی کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز+تصاویر

گردهمایی کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب از اهواز،گردهمایی کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز با حضور خواهران و برادران هم استانی مقیم اهواز برگزار شد.

مسعود کامیار رئیس انجمن در گفتگو با آوای جنوب گفت: این انجمن اهدافی را برای چشم انداز آینده خود ترسیم نموده است که امیدواریم با تداوم نشست ها بتوانیم به اهداف خود دست پیداکنیم.

وی ،آشنایی تمامی هم استانیهای مقیم اهواز با یکدیگر و کمک به برقراری ارتباطات میان اعضاء،ایجاد بستری برای تلاش اعضا در راستای حل مشکلات و گره گشایی از مسائل همدیگر،فراهم نمودن شرایط برای تاسیس حسینیه ای بنام این انجمن جهت سهولت در برگزاری مراسمات و دیدار اعضاء را از اهداف اصلی این انجمن بر شمرد.

کامیار، فراهم نمودن شرایط برای تاسیس حسینیه ای بنام این انجمن جهت سهولت در برگزاری مراسمات و دیدار اعضاء،تلاش در راستای حفظ و گسترش زبان، فرهنگ و اصالت کهگیلویه و بویراحمدی و انتقال آن به نسل بعد و کمک به رشد و ارتقاء جایگاه اجتماعی، فرهنگی و شغلی اعضاء را از دیگر اهداف این انجمن عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار انجمن را بر سه محور وحدت ،محبت و اقتصاد بنا نهادن و افق روشنی را پیش بینی کردن است که خوشبختانه در حال حاضر استقبال خوبی از این انجمن شد.
گفتنی است در این گردهمایی حجت الاسلام سپهر مدیرکل کتابخانه های استان خوزستان در جمع هم استانی های خود به سخنرانی پرداخت.

کامیار افزود: انجمن کهگیلویه و بویراحمدیهای مقیم اهواز متشکل از آن دسته از برادران و خواهران هم استانی است که به دلایل گوناگون، در گذشته یا به تازگی در شهر اهواز و شهرهای همجوار آن سکونت یافته اند.

این انجمن به همت تنی چند از همین برادران، با هدف ایجاد رابطه ای صمیمانه در میان تمامی هم استانیهای مقیم اهواز و بدون هیچگونه گرایش سیاسی و حزبی بنیانگذاری شد و در اولین گام نیز بوسیله دید و بازدیدهای دوستانه هر سه شنبه شب، موجبات احیاء سنت حسنه صله رحم فراهم آمد.

آنچه که در این فعالیت چند ماهه باعث تداوم حرکت این جمعیت بوده و هست، غرور و افتخاری است که به جهت آشنایی با برادران و آگاهی از پتانسیل عظیم هم تبارانمان در خوزستان روز به روز بر آن افزوده می شود.

چشم انداز ترسیم شده برای این انجمن، *تقویت جایگاه هم استانیهایمان* در جامعه شهری اهواز، همچنین بهبود موقعیت آنان در سطح استان خوزستان است و در این راه، پیروی از صراط مستقیمی که ولایت فقیه روشن نموده اند و تمکین از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از اصول عدول ناپذیر این انجمن خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. هدی گفت:

    ببخشی سین برنامه این گردهمایی چی بود؟

  2. امین کاظمی گچساران گفت:

    با درود و خسته نباشی خدمت اقای مهندس مسعود کامیار با تشکر از این حرکت شایسته و جالب شما که همیشه ادم خوش فکر ی بودین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president