آوای جنوب

برق ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را گرفت

به گزارش آوای جنوب، از هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم برق نوین شیراز و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این مسابقه پس از نود دقیقه تلاش با برتری یک بر صفر تیم شیرازی به پایان رسید.

نفت گچساران که با ۴۳ امتیاز و با تفاضل گل در صدر جدول قرار داشت در این بازی نیاز به پیروزی داشت تا بتواند همچنان در صدر جدول باقی بماند.

آوای جنوب؛

از سوی دیگر برق شیراز در حالی در مقابل نفت گچساران قرار گرفت که با ۴۲ امتیاز تیم سوم جدول بود و با یک پیروزی به راحتی صدر جدول را از نفت گچساران و اروند خرمشهر می‌گرفت.

تیم برق شیراز که با ۷ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ دسته دوم را در اختیار دارند در این دیدار نیز دروازه‌ خود را بسته نگه داشتند تا همچنان بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشته باشند.

تیم نفت گچساران نیز در این بازی موفق به گل‌زنی نشد و این تیم برق شیراز بود که با تک گل خود که در دقیقه ۷۶ به ثمر رسید پیروز از زمین مسابقه خارج شد و جای نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم را بگیرد

در این دیدار برای نفتی‌های گچساران هادی زرین ساعد، ساسان شیر مردی، عماد قاسمی، علی جهانگیری، امین مزرعه، کریم شاوردی، محمد نوروزی، فرشید علیزاده، علی کرمی، مصطفی نوبخت و محمدرضا مظاهری به میدان رفتند، که در ادامه مسابقه نیز مرتضی حیدری به جای فرشید علیزاده، سهیل صالحی به جای علی کرمی و اسماعیل هاشمی به جای کریم شاوردی به میدان آمدند.

تیم نفت گچساران با این باخت صدر جدول را از دست داد و با توجه به تساوی تیم‌های اروند خرمشهر و زاگرس یاسوج نفتی‌ها به رده سوم جدول سقوط کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president