آوای جنوب

۱۰۰ نفر از فرزندان شهداء و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد استخدام می شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال جاری تعداد ۱۴۶ نفر از فرزندان شاهد استان به کار گرفته شدند افزود: در حال پیگیری مجوز جذب ۱۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان برای سال ۹۶ هستیم.

سیدمنصور موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دیشموک اظهار کرد: هر چه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

آوای جنوب

وی در ادامه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ معظم‌له تاکید فراوان بر سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را دارند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری طرح سپاس در سراسر کشور و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در دستور کار همه مسؤولان قرار گرفت تا جایی که رهبر معظم انقلاب در روزی معین از هفته دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی اذعان کرد: هدف از دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برآوردن نیاز خود ماست زیرا نیاز به این دیدارها داریم.

موسوی افزود: دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک نعمت الهی است چون ما هر چه داریم از برکت خون شهیدان و ایثارگری آنان است.

وی گفت: تنها مشکل اساسی خانواده‌های شهدا اشتغال فرزندان شهداست که در دستور کار بنیاد شهید بوده و از دغدغه‌های مهم و اساسی خانواده‌های شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه بحث اشتغالزایی فرزندان شهدا از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد شهید است بنیاد شهید به دنبال ایجاد فضاهایی برای حل این مشکل است.

وی گفت: در تلاش هستیم از آن سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در خصوص به کارگیری این خانواده‌های معظم استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در خصوص مسکن هیچگونه مشکل خاصی نخواهند داشت اگر مشکلی در این خصوص باشد در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

موسوی بیان کرد: مشکل مسکن خانواده‌های شهدا با تمهیدات لازم از طرف دولت و تزریق اعتبار حل شدنی است.

وی متذکر شد: در سال ۹۵ مجوز استخدامی ۱۴۶ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران قطعی و تمام شد و به دنبال مجوز استخدامی ۱۰۰ نفر دیگر هستیم که در سال ۹۶ قابل پیگیری و تحقق است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    پس کو. من سه برادر بیکار دارم

  2. فرزند شهید گفت:

    پس کو. من سه برادر بیکار دارم

  3. . گفت:

    همش دروغه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president