آوای جنوب

رمضان عباسی: از نظر سیاسی با فرماندار و نماینده همسو نیستم اما جایگاه شورا خدمت رساندن به مردم است+تصاویر معرفی عضوجدید شورا

عضو جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: درست است که از نظر سیاسی با فرماندار و نماینده همسو نیستم اما جایگاه شورا خدمت رساندن به مردم است.

عصر امروز جلسه معارفه یکی از اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور فرماندار گچساران و اعضای شورای شهر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

در این آیین کیانوش بلوطی اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه پذیرفتن مهندس رمضان عباسی به‌عنوان عضو جدید در شورای اسلامی شهر دوگنبدان است.

رئیس شورای اسلامی دوگنبدان ادامه داد: آقای مهندس رمضان عباسی تجربه چهار دوره متوالی در شورای اسلامی شهر و یک دوره به‌عنوان شهردار دوگنبدان را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: امیدواریم در این مدت باقی مانده از عمر شورا بتوانیم از تجربیات ایشان در پیشبرد اهداف این شهرستان استفاده نماییم.

در ادامه یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان ضمن خوش‌آمدگویی به عضو جدید شورای اسلامی دوگنبدان بیان کرد: امیدواریم با توجه به تجارب مهندس عباسی ورود ایشان به شورای اسلامی شهر موجب تحولی دیگر در شورا اسلامی شهر شود.

در این آیین عضو دیگر اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصریح کرد: جایگاه شورا از اهمیت بالایی برخوردار است و به عنوان دستگاه نظارتی از طرف مردم انتخاب شده است.

محمود اسدپور افزود: هر کدام از اعضای شورا به‌عنوان نخبگان مردم انتخاب شده‌اند.

حمید بخشایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر گفت: مهندس عباسی با توجه به تجارب ایشان در شورای شهر و شهرداری در گذشته می‌تواند به‌عنوان یک فرصت برای شورای شهر باشد.

وی ادامه داد: شورا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در راستای خدمت به مردم با همکاری و تعامل با فرماندار به مردم خدمت کنیم.

مهندس رمضان عباسی عضو جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان اظهار کرد: خوشحالم که در جمع شما اعضای شورای شهر دوگنبدان هستم و یک بار دیگر توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده‌ام.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر و فرماندار می‌تواند با تعامل با یکدیگر به‌عنوان بازوی قوی فرماندار و نماینده این شهرستان در راستای خدمت به مردم عمل کنیم.

عباسی افزود: بعد از رفتن از شهرداری دوگنبدان و حضور در جمع مردم متوجه شده‌ام یک شورا و شهردار نقش تعیین کننده‌ای در راستای خدمت به مردم شهر دارد.

وی تصریح کرد: شاید از نظر سیاسی با فرماندار و نماینده همسو نباشیم اما اینجا بحث خدمت به مردم است.

عباسی اذعان کرد:اختلاف انداختن بین نماینده، شهردار و فرماندار کار خوبی نیست چرا‌که همه می‌دانند دیدگاه سیاسی من چیز دیگری است اما با اختلافات در شورا مخالف هستم چرا‌که جایگاه ما مردمی است و ما برای خدمت به مردم باید اختلافات را کنار بگذاریم.

عضو جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: با تجربیاتی که در شورا و شهرداری دارم تمام نقاط ضعف شهر را می‌دانم و در دو روز گذشته که فرماندار حالت فوق‌العاده اعلام کردند شروع به اطلاع‌رسانی کرده‌ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان کسی که وظایفش مردمی است اول به خودم قول می‌دهم و بعد به دیگران که صادقانه به مردم و این شهرستان خدمت کنم.

در این آیین مهندس رمضان عباسی با قرائت سوگندنامه خود به‌عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر دوگنبدان معرفی شد.  

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president