آوای جنوب

اظهارنظر خواندنی مهدی پاشازاده و داریوش یزدی در خصوص بازی فردای استقلال و پرسپولیس

اظهارنظر خواندنی مهدی پاشازاده و داریوش یزدی در خصوص بازی فردای استقلال و پرسپولیس

مدافع سابق استقلال تهران: استقلال در شرایط روحی خوبی به سر می‌برد

مدافع سابق استقلال تهران گفت: استقلال در شرایط روحی خوبی به سر می‌برد.

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت تا جدال حساس استقلال و پرسپولیس مانده است هواداران دو تیم در انتظار دیدار این بازی هستند.

هواداران دو تیم نگاهشان در این بازی جدا از نگاه به جدول تنها به فکر پیروزی در این بازی است.

استقلال تهران تیمی که این روزها در اوج آمادگی کامل به سر می‌برد و مربی این تیم علی‌رغم تمام انتقادهایی که در طول فصل به او می‌شد در نیم فصل دوم موفق شد با استفاده از جوانان نتایج خوبی را کسب کند.

استقلال و علیرضا منصوریان از پتانسیلی به نام جوانی و انگیزه در این تیم بهره می‌برند و استفاده از جوانان انگیزه دوچندانی به این تیم داده است.

این تیم بعد از یک دیدار حساس با السد قطر، تهران و عبور از این تیم در آزادی با روحی بسیار بالا به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

داریوش یزدی مدافع سابق استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دربی فردای ایران اظهار کرد: استقلال تهران این روزها در شرایط روحی خوبی به سر می‌برد و این می‌تواند برگ برنده‌ای برای این تیم باشد.

وی ادامه داد: نتایج کسب شده استقلال در هفته‌های گذشته و بازی این تیم در مقابل تیم السد تهران روحی خوبی به این تیم داده است.

یزدی گفت: تقابل این دوتیم از حساسیت بسیار بالایی برای هر دوتیم برخوردار است.

مدافع سابق استقلال تهران ادامه داد: هر کدام از تیم‌ها که بتواند از فرصت‌ها استفاده کند، می‌تواند برنده مسابقه باشد.

وی در خصوص تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس مجموعه تیمی خوبی دارد که در تمام خطوط بازیکن‌های تاثیرگذاری در این تیم هستند.

این مربی فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم استقلال تهران اگر بخواهد بازی را با پیروزی به سود خود به پایان برساند باید بتواند به بازی سرعت بدهد و در این صورت به راحتی می‌تواند به قلب تیم حریف نفوذ کند و کار را تمام کند.

یزدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال اذعان کرد: شرایط روحی و روانی قبل از دربی برای این دوتیم خیلی مهم است.

سرمربی سابق استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: استقلال بعد از بازی‌های خوبی که با تکیه بر جوانانش به نمایش گذاشت از تیم السد نیز عبور کرده و از لحاظ روانی با یک روحیه بالا به مصاف پرسپولیس می‌رود.

وی ابراز کرد: خوشبختانه منصوریان موفق شد مُزد استفاده از جوانان را بگیرد و امید دارم بچه‌ها در بازی فردا بتوانند با سرعت دادن به بازی از فرصت‌ها استفاده کنند و با پیروزی از زمین خارج شوند.
===================================
پاشازاده: استقلال نباید بی‌گُدار به آب بزند/ منصوریان می‌تواند برنده دربی باشد

Image result for ‫علیرضا منصوریان /مهدی پاشازاده‬‎

مدافع سابق استقلال تهران و تیم ملی با بیان اینکه استقلال نباید بی‌گُدار به آب بزند، گفت: منصوریان می‌تواند برنده دربی باشند.
دربی استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران از حساسیت بالایی برخور دار است.

جدال حساس استقلال و پرسپولیس جدا از اینکه این دو تیم در کجای جدول قرار دارند همواره از حساسیت بسیار بالایی چه در کشور و چه در میان هواداران این دو تیم در خارج از کشور برخوردار است.

در حالی این دو تیم فردا به دیدار هم می‌روند که استقلال موفق شده است در روزهای گذشته تیم السد قطر را با بازیکن سرشناس خودش ژاوی در تهران شکست دهد.

بر این اساس به سراغ مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال تهران و تیم ملی که سابقه عضویت در تیم منتخب جهان را نیز دارد رفتیم و با وی گفت‌وگویی انجام دادیم.

وی اعتقاد دارد منصوریان نباید بی‌گدار به آب بزند و استقلال می‌تواند برنده دربی هم باشد.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران و تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دربی حساس استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: به امید خدا امیدواریم که فردا بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید با توجه به موقعیتی که دو تیم دارند و بعضی از مسائل،در این بازی محتاط بازی کنند.

پاشازاده افزود: خوشبختانه استقلال در طی هفته‌های گذشته روند خوبی داشته و بازی‌های خوبی را از این تیم شاهد بوده‌ایم.

مدافع سابق استقلال و تیم ملی گفت: علی منصوریان در طی بازی‌های گذشته موفق شد نتایج خوبی کسب کند، پس نباید در این بازی بی‌گُدار به آب بزند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برند و به همین دلیل امیدواریم بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

پاشازاده تصریح کرد: در حال حاضر تیم پرسپولیس ۹ امتیاز جلو است و آنها به میدان می‌آیند که بازی را نبازند.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان عنوان کرد: تیم پرسپولیس به دلیل اینکه نمی‌خواهد با شکست اختلاف امتیازی خود را با تیم‌های دوم و سوم کم کند در این بازی برای مساوی به میدان می‌آیند.

وی افزود: هر چند دو تیم به دلایل شرایطی که در جدول دارند با احتیاط بازی می‌کنند اما استقلال می‌تواند برنده بازی باشد.

مدافع سابق ملی و استقلال ایران که سابقه عضویت در تیم منتخب جهان را نیز دارد خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم فردا یک دل و یک صدا تیم خودشان را تشویق کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president