آوای جنوب

واژگونی مینی بوس زائران بی بی حکیمه خاتون+ جزییات

مینی بوس حامل زائران امامزاده بی بی حکیمه دیشب در جاده دالکی – برازجان واژگون شد و راننده و ۱۶ مسافر راهی بیمارستان شدند.

آوای جنوب
این زائران که همگی زن بودند از بقعه امامزاده بی بی حکیمه در گچساران، عازم کنارتخته در استان فارس بودند که مینی بوس آنها در جاده دالکی – برازجان پس از برخورد با یک دستگاه وانت نیسان واژگون شد.

مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۱۷ مصدوم این حادثه شامل راننده که مرد بوده و ۱۶ مسافر که زن بودند به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافتند.

سید مجید حسینی افزود: ۱۰ نفر از مصدومان تا کنون از بیمارستان مرخص شده‌اند و هفت نفر دیگر بستری هستند.

وی ادامه داد: از هفت نفر، دو نفر به علت شکستگی فک در بیمارستان‌های شهید گنجی برازجان و شهدای خلیج فارس بوشهر بستری هستند، سه نفر به علت شکستگی دست و پا و دو نفر دیگر هم برای مراقبت‌های بیشتر در بیمارستان برازجان به سر می‌برند.

مسوول روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،گفت: پس از وقع حادثه، ۵ آمبولانس از پایگاه های اورژانس تل سرکوب و قلعه سفید، اورژانس شهری شماره ۱ و شماره ۳  برازجان و آمبولانس مرکز بهداشتی و درمانی وحدتیه به محل اعزام شده و مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل کردند.

حسینی گفت: بیشتر مصدومان این حادثه از ناحیه سر، گردن و کمر آسیب دیده‌اند.

پلیس راه استان بوشهر علت این حادثه را بی توجهی راننده مینی بوس به جلو اعلام کرده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    بالاخره اتفاق می افته.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president