آوای جنوب

آیت‌الله ملک‌حسینی در گچساران: نشاط سیاسی در انتخابات با فحاشی و تهمت تفاوت دارد/ باندبازی و طایفه‌گرایی مخل وحدت است

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان گفت: نشاط سیاسی در انتخابات با فحاشی و تهمت تفاوت دارد.

خبرگزاری فارس: نشاط سیاسی در انتخابات با فحاشی و تهمت تفاوت دارد/ باندبازی و طایفه‌گرایی مخل وحدت است

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان گفت: نشاط سیاسی در انتخابات با فحاشی و تهمت تفاوت دارد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در جمع پرشور مردم گچساران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۳۸ سال از عمر با عزت این انقلاب بزرگ گذشته است که مردم هنوز همانند روز نخست در صحنه‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در این انقلاب پدران شما و بلکه پدران، پدران شما برای به وجود آمدن این انقلاب جهاد کردند.

ملک‌حسینی افزود: این انقلاب رمزهایی داشت و رمز انقلاب بر پایه ایمان، قرآن و اسلام شکل گرفت.

وی تصریح کرد: این انقلاب به رهبری انسانی سترگ و بزرگ که توانست جهان را شکست دهد شکل گرفته است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان اذعان کرد: این انقلاب بر پایه استقلال و شرف اسلامی شکل گرفت انقلابی که در آن شرف انسانی اوج و موج می‌زند.

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: این انقلاب با ایمان به خالق و مالک خداوند بزرگ شکل گرفت ایمان به خدایی که نه دنیا بلکه آخرت هم به دست اوست رخ داده است.

ملک حسینی اذعان کرد: این انقلاب با تکیه بر خدایی که تکیه‌گاه انسان‌های مومن است شکل گرفت زیرا خداوند اجازه نمی‌دهد انسان‌های مؤمن تن به ذلت و سر تعظیم در برابر زورگویان داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان عنوان کرد: خدایی که موجب شد روح ایثار در انسان‌های مومن زنده شود و این چنین انسان‌هایی مال و جان خود را در راه خدا اهدا می‌کنند.

وی بیان کرد: انقلاب با رهبری شخصیتی که نه تنها میراث‌دار اجداد خود بود بلکه حامل فقه بود، شکل گرفت و شکل‌گیری انقلاب بر پایه هدایت و رشادت‌ها و بصیرت و هوشمندی چنین انسانی شکل گرفته است.

ملک‌حسینی بیان کرد: اما انقلاب در کنار همه عوامل مثبت یعنی انقلاب و وجود مردم با ایمان و معتقد به نظام و ولایت و مرجعیت عوامل منفی هم وجود داشت، انسان‌های ذلیل، پست و بی‌اعتقاد که فرعون بودند و چنین افرادی بر جامعه مسلط بودند.

آیت‌الله ملک‌حسینی اذعان کرد: این چنین انسان‌هایی که میل و گرایششان میل به قدرت و ثروتبود بر مردم مسلط بودند و هیچ درایتی از خود نداشتند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: چنین حکومتی هویت ایرانی را از ایران گرفته بود وقتی که یک دانشجو در خارج از کشور می‌گفت ایرانی هستم سؤال جهان این بود که ایران کجاست.

 

 

وی افزود: اساسا کشوری مانند ایران در جهان وجود نداشت نفتش می‌رفت اما کسی ایران را نمی‌شناخت و ایرانی به مثابه یک اسیر در چنگال دشمن بود، ایرانی که اقتدار نداشت.

ملک‌حسینی گفت: قدرت وقتی موثر است که قدرت بر قدرت باشد و اگر انسان تفنگ داشته باشد اما ماشه آن را کسی دیگر بچکاند که این قدرت نیست اگر اسلحه داشته باشد و سلاح جنگی داشته باشد اما مستشار آمریکایی و اسرائیلی بخواهد بر آن انگشت بگذارد اینکه دیگر قدرت نیست لذا این اقتدار نیست این اوج ذلت است این نهایت ذلت یک جامعه است.

 وی اذعان کرد: در آن دوران شورای تامین استانها و بعضا شهرستان‌های مهم در دوران ستم‌شاهی را مستشار آمریکایی و اسرائیلی برگزار می‌کرد و مصوبات مجلس بدون حکم و اذن استکبار ارزشی نداشت.

آیت‌الله ملک حسینی اظهار کرد: وابستگی و نگون‌بختی میراث دولت و حکومت گذشته بود و هویتی برای ایران و ایرانی در آن زمان نمانده بود.

وی خاطرنشان کرد: آحاد ملت و جامعه مسلمان بودند پاک بودند و شرف داشتند مانند شهرستان گچساران که در یک روز ۶ شهید را در قبل از پیروزی انقلاب تقدیم کردند.

 ملک‌حسینی با اشاره به شهیدان انقلاب شهرستان گچساران گفت:  عنصر دیگر پیروزی انقلاب امید بود و مردم هرگز امید و نشاط سیاسی و اجتماعی خود ار پشت سر مرجعیت و رهبری و ولایت و عشق به سیدالشهدا(ع) از دست ندادند تا به هدفشان برسند و انقلاب به پیروزی برسد.

 

 

ملک‌حسینی افزود: آنگاه که همه زیر پرچم اسلام و ولایت جمع شدیم توانستیم سیطره و هیمنه دشمن را بشکنیم و توانستیم خودمان را به جهان معرفی کنیم.

وی گفت: توانستیم بیداری به جهان بدهیم و توانستیم دشمن را از تمامی توهم‌ها و تصورهایی که برای غارت جامعه و منابع و اموال داشت خارج کنیم.

ملک‌حسینی با اشاره به نقش وحدت در پیروزی‌ها گفت: تشدید اختلاف و باندگرایی و حزب‌گرایی و همچنین منطقه‌گرایی وحدت را می‌شکند.

 نماینده مردم استان در مجلس خبرگان بیان کرد: اگر امروز ما دهانمان را از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و اعتدال پر کنیم و اما خبری از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و اعتدال واقعی نباشد چیزی جز یک جناح سیاسی تنش‌زا نخواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: اگر وحدت در جامعه اسلامی شکسته شد دشمن بی‌کار نخواهد ماند و هر مسیری را برای نابودی طی می‌کند.

وی با بیان این که در انتخابات باید نشاط باشد و رقابت وجود داشته باشد گفت: نباید تهمت و فحاشی وجود داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president