آوای جنوب

طی بیانیه‌ای صورت گرفت

بیانیه حزب موتلفه اسلامی شهرستان گچساران به مناسبت ۲۲ بهمن

دعوت حزب موتلفه شهرستان گچساران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

آوای جنوب

در بیانیه حزب موتلفه این شهرستان آمده است در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم.

روزی که با تفضلات خداوند متعال و عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تحت زعامت و هدایت‌های حکیمانه بت‌شکن زمان و سلاله حضرت زهرا(س)، امام روح الله (ره)، آرمان‌های متعالی انبیاء و اولیاء، در ایران اسلامی محقق شد و خون‌های پاک و مطهر شهدای اسلام به بار نشست و طومار ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی برچیده شد و یوم الله ۲۲ بهمن همچون تلالو نور امید در دل تمامی مستضعفین جهان منعکس شد.

۲۲ بهمن عید انقلاب اسلامی است هر سال مردم غیور و خوب کشور ما از هر طیفی تنها و یا با خانواده در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند و این حضور تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

مردم حافظان انقلاب و خواستار پیاده شدن اصول انقلاب اسلامی و اجرای عدالت اجتماعی توسط دولتمردان هستند.

دولت باید به خواسته‌های این مردم بزرگوار بیشتر توجه کند و تمام هم و غم خود را صرف حل مشکلات فرهنگی اقتصادی و رفع بیکاری نماید تا از الگو بودن نظام جمهوری اسلامی نکاهند.

حزب موتلفه اسلامی دفتر گچساران، با حضور و دعوت از اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی دشمن شکن، برائت و نفرت و بیزاری خود را نسبت به تمامی مستکبران جهان و در راس آن آمریکای ام الفساد و فرزند نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب آن رژیم خبیث آل سعود و تمامی مرتجعان منطقه که حامی گروه‌های تکفیری هستند اعلام می دارد و امید است این راهپیمایی با شکوه زمینه ساز حضور حماسی دیگری از ملت فهیم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای شهرباشد تا برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات این انقلاب بیافزاید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president