آوای جنوب

چه کسی سخنران مراسم ۲۲بهمن گچساران خواهد بود؟

گچساران که در این سال ها همیشه برای انتخاب سخنران روزهای حاشیه داری را سپری کرده است ، معمولا سخنرانان ۲۲ بهمن این شهرستان در لحظات آخر انتخاب می شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران در حالیکه یک هفته از خبر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اعلام کردن نام عزت‌الله ضرغامی رییس اسبق صداو سیما به عنوان سخنران روز ۲۲ بهمن در شهر یاسوج می گذرد هنوز شهرستان گچساران سخنران خود را برای مراسم ۲۲ بهمن امسال معرفی نکرده است.

IMG_0863

براساس این گزارش رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۹۵/۱۱/۰۳در ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما سخنران روز ۲۲ بهمن در شهر یاسوج است.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرده بود: برنامه‌هایی برای روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده که حضور مسؤولان اجرایی در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در ساعت ۸ صبح روز ۱۲ بهمن از جمله این برنامه‌ها است.

IMG_0929

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۳ دقیقه در مدارس، رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه تا گلزار شهدا در یاسوج و برگزاری رژه موتوری از مبادی ورودی سایر شهرها تا گلزار شهدا دیگر برنامه‌های سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور است.

وی با بیان اینکه بانک تکبیر شامگاه ۲۱ بهمن همراه با مراسم نورافشانی در تپه نور الشهدای یاسوج برگزار می‌شود، گفت: روز ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم و با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی برگزار می‌شود، ضمن اینکه استاندار سخنران روز ۱۲ بهمن در یاسوج خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه تعدادی اقلام فرهنگی و تبلیغاتی در دهه فجر توزیع می‌شود، افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر یاسوج از ساعت ۱۰ صبح از میدان هفت تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری میدان امام حسین(ع) روبروی کانون بسیج برگزار می‌شود.

خاضع تصریح کرد: در ایام دهه فجر فضای شهرها توسط شهرداری‌ها تزیین و آذین‌بندی می‌شود و تبلیغات میدانی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه به خاطر تداخل روزهای پایانی دهه فجر با ایام فاطمیه از برگزاری جشن و شادی و سرور خودداری می‌شود.

**به گزارش آوای جنوب ؛ سال گذشته به دلیل فضای انتخاباتی در شهرستان گچساران حجت‌الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز سخنران مراسم ۲۲ بهمن در گچساران بود.

IMG_0969

گچساران که در این سال ها همیشه برای انتخاب سخنران روزهای حاشیه داری را سپری کرده است ، معمولا سخنرانان ۲۲ بهمن این شهرستان در لحظات آخر انتخاب می شود.
دقیقا در حاشیه شورای اداری سال ۹۳ گچساران بود که، رئیس ستاد دهه فجر به فرماندار این شهرستان گفت: ما اجازه نخواهیم داد که دکتر تاجگردون در اجتماع روز ۲۲بهمن به ایراد سخنرانی بپردازد، که در این هنگام با مقاومت شدید رحیمی فرماندار گچساران مواجه شد.

IMG_1006
یدالله مرادی آنروز با توجه به اینکه آخرین سال نمایندگی تاجگردون در دور اول بود با اشاره به اینکه ما بدنبال سخنران بیطرف در این اجتماع با شکوه هستیم بیان کرد: در صورتی که دکتر تاجگردون سخنران این اجتماع باشد، امکان دلخوری و گلایه طیف و گروه مخالف سیاسی ایشان را در بر خواهد داشت.
مرادی درآن جلسه افزود: در صورت مقاومت در این مورد از ناحیه فرماندار گچساران، موضوع را از طریق شورای عالی و معاون سیاسی امنیتی استانداری پی گیری خواهیم کرد.
هر چند در نهایت طی نامه ای از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بطور رسمی و طی نامه ای مکتوب به نماینده مردم گچساران و باشت، وی را بعنوان سخنران روز ۲۲ بهمن در گچساران معرفی کردند.
در متن این نامه آمده بود:
بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر تاج گردون
نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
با عرض ارادت و احترام، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند امت ولایتمدار ایران اسلامی به رهبری قائم عظیم الشان جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) خرسندیم دهه فجر انقلاب اسلامی و راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پرشورتر از سالهای گذشته با حضور گسترده و صمیمی امت قهرمان، ایثارگر، و محب ولایت هرچه با شکوهتر برگزار نماییم.
به همین منظور از محضر جنابعالی دعوت می شود در مراسم روز چهارشنبه ۹۳/۱۱/۲۲ ساعت ۳۰/۹ صبح در جمع پرشور مردم شهر گچساران حضور یافته، با بیانات ارزشمند خود حاضران را مستفیض فرمایید.
از بذل عنایت و مساعدت جنابعالی کمال تشکر و قدردانی به عمل می آید.
سید جواد خاضع
اما در نهایت امسال سال ۱۳۹۵ است و مردم در انتظار خبری با عنوان ؛ سخنران روز ۲۲بهمن گچساران مشخص شد در لابلای تیترهای خبری هستند چیزی که هنوز خبری از آن به رسانه ها اعلام نشده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president