آوای جنوب

شهردار دوگنبدان خبرداد: برون‌سپاری مدیریت پارک‌ها در دوگنبدان/ شهروندان می توانند مشارکت کنند

شهرداردوگنبدان از برون‌سپاری پارک‌های داین شهر خبر داد.

به گزارش آوای جنوب ، اردلان زینل‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه برون سپاری که هم در برنامه پنجم و در ادامه برنامه ششم آمده است، می‌توانیم بخشی از مدیرت‌های شهری را به طور برون سپاری مدیریت کنیم.

 

وی ادامه داد: شهرداری دوگنبدان در نظر دارد با برون سپاری مدیریت پارک‌ها در این شهر و واگذاری آن به بخش خصوصی خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد.

زینل‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح‌های بزرگی را برای آینده در شهر پیش‌بینی کرده‌ایم مشارکت بخش خصوصی می‌تواند در این خصوص با سرمایه‌گذاری و ایجاد ایده‌های نو توسط شهروندان و مشارکت ‌آنها در راستای کیفیت بخشی به خدمات شهری کمک کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترمینال، کشتارگاه و دفع زباله‌ها در این شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده است و موجب رضایت‌مندی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه شده است اذعان کرد: با برون سپاری پارک‌ها و فضای سبز یکنواختی آن از حالت فعلی خارج می‌شود و سرمایه‌گذار می‌تواند با ایده‌ها نو و جدید موجب به وجود آمدن فضای جدید شود و از حالت یکنواختی کنونی خارج گردد.

زینل‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که در نظر داریم برون سپاری ۲ پارک از پارک‌های این شهرستان است که به مزایده گذاشته می‌شود.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: در این برون سپاری مدیریت و نگهداری فضای سبز، حراست و تمامی امکانات و اموال پارک برعهده پیمانکاری است که برنده مزایده خواهد شد و بهره‌برداری از امکانات و درآمدزایی پارک به طور کامل در اختیار بخش خصوصی است.

زینل‌زاده به پارک دوستی اشاره کرد و گفت: با توجه به دریاچه‌ای که در این پارک وجود دارد، پیمانکار اجازه بهره‌برداری از دریاچه را برعهده خواهد داشت و می‌تواند با ایده‌های جدید در آن موجب درآمدزایی شود.

شهرداردوگنبدان افزود: در همین پارک پیمانکار می‌تواند با نصب وسایل بازی نظیر قصربادی، ترامبولینگ، ماشین‌های شارژی و دیگر وسایل روز اقدام به ایجاد اشتغال و کسب درآمد داشته باشد.

وی با بیان اینکه فضای بکر، استراتیژیک و موقعیت این پارک می‌تواند سبب شود که خانواده‌ها اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند و در این خصوص بهره‌بردار می‌تواند با ایجاد یک غرفه در محدوده بالای پارک که مجوز آن نیز توسط شهرداری صادر می‌شود اقدام به فروش محصولات مورد نیاز را داشته باشد.

زینل‌زاده ادامه داد: پارک شهر دومین پارکی است که بنا داریم آن را نیز به بخش خصوصی واگذار کنیم و به صورت برون سپاری مدیریت کنیم.

شهردار دوگنبدان بیان کرد: بهره‌بردار می‌تواند در این پارک نیز با نصب وسایل بازی و راه‌اندازی پیست اسکیت درآمدزایی و اشتغال را ایجادنماید.

زینل‎‌زاده عنوان کرد: با توجه به فضای پارک شهر و براساس بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم پیمانکار می‌تواند با ایجاد ۱۵ کلبه چوبی اقدام به عرضه اغذیه و غذاهای کبابی را داشته باشد و با توجه به اینکه در شهرهای دیگر این کار جواب داده است این کار نیز سبب اشتغال‌زایی و درآمد برای پیمانکار خواهد بود.

وی افزود: شهرداری دوگنبدان مشتاقانه آماده پیشنهادات و راهکارهای شهروندان در این خصوص است و از هرگونه پیشنهادی برای ارائه خدمات بهتر استقبال خواهد کرد.

شهردار دوگنبدان اظهار کرد: شهروندان یا پیمانکارانی که قصد شرکت در این دوپروژه را دارند می‌توانند تقاضاها و پیشنهادات خود را به صورت کتبی به معاونت عمرانی شهردای تحویل دهند تا پس از آن و از میان متقاضیان مزایده از طرف شهرداری برگزار شود.

زینل‌زاده افزود: برون سپاری پارک خدمات بهتر اشتغالزایی و کاهش هزینه را به دبنال دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president