آوای جنوب

خواننده گچسارانی استیج در برنامه ” منو تو ” +تصاویر

سری جدید (دوم) برنامه منو تو استیج ۲۰۱۷ مدتی است که آغاز شده است ( اواسط دی ماه ۹۵ ) و در این سری از برنامه خوانندگانی و چهره های جدیدی حضور دارند و امده تا استعداد موسیقایی شان را محک بزنند . در ادامه عکس ها و بیوگرافی شرکت کنندگان استیج ۲۰۱۷ را مشاهده نمایید.

اسامی بیوگرافی عکس خوانندگان استیج 2017

عکس و بیوگرافی یاشار در استیج ۲۰۱۷

یاشار خلیق  در دوران کودکى علاقه فراوانی به موسیقى داشته و با تشویق و حمایت خانواده، به جستجوى ساز مورد علاقهٔ خود پرداخت. سرانجام گیتار را به جهت اینکه حس خوبی در او ایجاد می کرد انتخاب نمود.

با عشق و رویاى پیشرفت در زمینه موسیقی، در سن ١٧ سالگى به آمریکا مهاجرت کرد. در آنجا، با شهبال شبپره، تهیه کننده گروه موسیقی Black Cats آشنا شد و توانست چند آهنگ متعلق به گروه را دوباره خوانی کند.

او در حال حاضر در شرکت مخابراتى مشغول کار است و جهت حضور و موفقیت در برنامه استیج  موقتاً این حرفه را ترک  کرده است.

شادمهر عقیلی را بزرگترین الگوى خود می داند و معتقد است، او در اواخر دهه ٩٠ میلادى با جسارت تمام موسیقى خود را در ایران عرضه کرد.

الگوهاى دیگرش را هنرمندانی از جمله استاد شجریان، همایون شجریان، محسن چاوشى می داند. از هنرمندان غیر ایرانی؛ Pink Floyd, Peter Gabriel, Sting, Justin Timberlake را نام می برد که باور دارد اثرات  بسیارى در رشد موسیقیایی او داشته اند.

سرگرمی او ورزش، مطالعه و تماشای فیلم سینمایى است. او دارای کمربند مشکى در کاراته، سبک شیتو ریو است و به نظر او می توان از این ورزش درسهاى مهمى چون، افتادگى، احترام به دیگران و وفادارى را آموخت.

“این رویا که صدا و موسیقى من به دل مردم راه پیدا کند، انگیزه زیادى را جهت تلاش در این راه در من به وجود آورده است.”

مربی او در این سری مسابقه استیج  بابک سعیدی است و باور دارد با کمک و راهنمایى او، رویای همیشگی او  به حقیقت خواهد پیوست.

اینستاگرام: yasharstage

الهه سرور استیج 2017 Elsahe Soroor

عکس و بیوگرافی الهه سرور شرکت کننده افغان استیج ۹۵

الهه در ایران، شهر اصفهان، و در یک خانواده مهاجر افغان به دنیا آمد.او در خانواده ای بسیار مذهبی پرورش یافته و زمانی که شروع به آوازخوانی کرد در خانواده ی او شنیدن موسیقی گناه محسوب می شد. بنابراین او مجبور بود به طور پنهانی عاشق موسیقی باشد.

در کابل با گروه ارین، به سرپرستی مهدیار حبیبی، آشنا شد و تکنیک های آوازخوانی را زیر نظر این استاد آغاز کرد. او یکی از اولین بانوانی بود که در سال ۲۰۰۶ در  افغانستان بعد از دوره طالبان در چندین کنسرت بر روی صحنه رفت و آواز خواند. سپس تصمیم گرفت برای پیشبرد فعالیت هنری اش وارد هنرستان موسیقی کابل شود اما متاسفانه مخالفت خانواده او را مجبور به ترک تحصیل و خانه نشین شدن کرد.

در سال ۲۰۰۸، با ظاهر شدن در مسابقهٔ  ستارهٔ  افغان دوباره وارد عرصه ی موسیقی شد و در رتبه هشتم از برنامه حذف شد. الهه باور دارد  زن بودن و افکار نژاد پرستانه جامعه دلیل مهم راه نیافتن وی به مرحله نهایی بود.

در سال ۲۰۰۹، با همکاری گروه ارین دو آهنگ نخست خود را به نام های  بی بهانه و آبی جان منتشر نمود و در سال ۲۰۱۰  پس از انتشار آهنگ سنگسار، که نقدی آشکار به قانون سنگسار است، مورد انتقاد برخی از گروه های اسلام گرا قرار گرفت.

پس از آن  بطور موقت به هندوستان مهاجرت نموده و در این مدت سه آهنگ  دیوانگی و میان تاریکی و دخترو بهار را ساخت.

الهه  در سال ۲۰۱۲ به انگلستان مهاجرت کرد و به عنوان خواننده در گروه کفایه مشغول فعالیت شد و در کنسرت ها و فستیوال های مختلف این گروه را همراهی کرد.

علاوه بر  کار در عرصهٔ موسیقی، او در حال حاضر دانشجوی رشتهٔ انیمیشن است.

موسیقی او ریشه در موسیقی سنتی و کلاسیک افغانستان و ایران دارد و می توان گفت ترکیبی زیبا از صداهای سنتی و مدرن، تاثیر گرفته از موسیقی محلی خاورمیانه، جاز، فلامنکو، پاپ و الکترونیک است.

اینستاگرام: elahasoroor_official

حنا در منو تو استیج 2017

عکس و بیوگرافی هانا در منو تو استیج / Hana

هانا نامداری، ۳۷ ساله، در شهر تهران از پدر و مادرى کرد، زاده شده است. تحصیلات تا دبیرستان را در شهر سنندج، به اتمام رساند و براى ادامه تحصیل در رشته ادبیات فرانسه به دانشگاه تهران رفت.

یکى از هیجان انگیز ترین اتفاقات زندگی او، مجرى گری در برنامه کودک  شبکه کردستان در سن نه سالگى بود که او را با هیجانات و جذابیت هاى دنیاى هنر آشنا کرد. بعد از آن به شعر و آواز خواندن و اجرای نمایش کودکان پرداخت.

فعالیت هنرى او در زمینه تئاتر به شکل جدى در هجده سالگى زمانى آغاز شد که برای اجراى یک نمایش عروسکى بر روى صحنه رفت. در پی آن و در کمتر از یکسال موفق به دریافت دیپلم افتخار بازیگرى شد.

حین تحصیل در تهران به فعالیت در زمینه بازیگرى و کارگردانی تئاتر، همچنین مجرى گرى و دوبلورى تلویزیون پرداخته و در نهایت اولین فیلم کوتاه خود را در سال ٢٠٠٧ ساخت که موفق به دریافت جایزه در دو فستیوال در شهرهای لندن و منچستر انگلستان شد.

از سال ٢٠٠٧،  به صورت رسمی  وارد صدا و سیماى کردستان شد و در آنجا به عنوان مجرى، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده فعالیت نمود. پس از آن، در سال ٢٠١٠ تصمیم به ادامه تحصیل در رشته سینما گرفت و کشور ایتالیا را به عنوان مقصد انتخاب نمود.

در سال ٢٠١٣ با شرکت در برنامه آکادمى گوگوش استعداد خود در زمینه خوانندگى را محک زده و در این مسابقه موفق به گرفتن کارت طلایى شد و همچنین در سال ۲۰۱۵ در برنامهٔ X Factor ایتالیا موفق به گذراندن مرحله اول شد. اینها باعث شد که او به خوانندگى بطور جدى تر فکر کرده و در همین راستا در برنامهٔ استیج  شرکت کند.

مربی هانا در این سری از برنامه استیج  حامد نیک پى است و با توجه به سبک کاری ایشان، امیدوار است  بتواند کارهای در خور توجهى در زمینه موسیقى کردى و فضاى موسیقى فولکلور ارائه دهد.

اینستاگرام : instagram:hanastageofficial

عکس و بیوگرافی علیرضا صارمی در استیج 2017 / Alireza Stage

عکس و بیوگرافی علیرضا صارمی در استیج ۲۰۱۷

فعالیت موسیقی را در نه سالگی با فراگیری سنتور شروع کرد. در نوجوانی، در مسابقه استعدادیابی ستاره مهاجر شرکت کرده و پس از آن با شرکت در کلاسهای موسیقی، صداسازی را به طور جدی دنبال نموده و در پی آن  به دانشگاه موسیقی رشته‌ی ساز جهانی راه یافت.

او به فعالیت در استودیوی صدابرداری شخصی خود پرداخته که نتیجهٔ آن تولید چند آلبوم و تک آهنگ بود. پس از آن به عنوان سرپرست بخش تنبور گروه کُر سفارت اتریش در ایران، مشغول فعالیت شده و در کنسرت هایی که در سالن های بزرگ در تهران برگزار می گردید شرکت نمود. او دو بار در جشنواره موسیقی اجرا نمود.

مدت دو سال است که به سوئد مهاجرت کرده است. او در کلاس های پیشرفته هومن خلعتبری شرکت کرد که به عنوان آموزنده برگزیده انتخاب شد. در حال حاضر در زمینه آهنگسازی فعالیت می نماید و در یکی از رادیوهای محلی استکهلم برنامه هفتگی دارد.

علیرضا تحت تاثیر خوانندگانی چون ابی، حمید حامی، نیما مسیحا بوده و بزرگترین آرزوی او در زندگی رسیدن به بهتربن نقطه در خوانندگی است.

او به نقاشی، آشپزی  و فعالیتهای فنی علاقه مند است.

” انسان  هدفمند، پیگیر و با اعتماد به نفسی هستم. اگر کاری رو شروع کنم، حتماً به پایان خواهم رساند.”

مربی او در برنامه استیج رضا روحانی است، و دلیل انتخاب او را شباهت دیدگاه در موسیقی می داند و معتقد است با توجه به پیشینهٔ خانوادگی هنری ایشان،  نتیجهٔ خوبی در این برنامه به دست خواهد آورد.

اینستاگرام: alireza_stage

 تابان در مسابقه استیج 2017

بیوگرافی و عکس تابان در مسابقه استیج ۹۵

تابان حجازی  ،۳۴ ساله، در خانواده ای تحصیل‌کرده و هنر دوست به دنیا آمد. پدر او اهل نطنز و مادرش متولد یزد همواره مشوق و حامی او در زمینه فعالیت های هنری بوده اند که نتیجه آن، برگزاری چند نمایشگاه نقاشی از تابلوهای رنگ روغن قبل از ورود او به دانشگاه می باشد.

تابان همچنین در رشته های ورزشی هندبال، شنا و فوتسال فعالیت کرده و کسب چند مدال طلا و نقره کشوری دستاورد اوست.

در رشته طراحی فرش وارد دانشگاه شد و موفقیت هایی نظیر کسب مقام اول در نمایشگاه طراحی فرش دانشجویان دانشگاه آزاد، به دست آورد. اما در نهایت تصمیم به تغییر مسیر داده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته حسابداری اخذ نمود.او با بهره گیری از تجربیات تحصیل در رشته طراحی فرش، به طراحی زیورآلات چوبی پرداخت.
در سال ۱۳۸۷، دوره های سلفژ و آوازخوانی را گذراند و در پی آن به ضبط دو آهنگ پرداخت که هرگز در سطح گسترده انتشار نیافتند.

پس از مهاجرت به انگلستان، تجربه چند اجرای زنده موفق در کنار خوانندگان محبوب داشت.

در حال حاضر در رشته Beauty Therapy در حال تحصیل است و در اوقات فراغت به نوشتن داستان و طراحی زیورآلات چوبی می پردازد.

به پندار خود، نکته شخصیتی جالب در او این است که کافی است هدفی را مشخص کند، قطعاً در مسیر آن قرار خواهد گرفت و ایمان دارد که موفق خواهد شد.

مربی او در برنامه استیج شهرام آذر است و می گوید از زمانی که همکاری  با ایشان را شروع کرده است، متوجه شده که ایشان انسان بسیار مهربان و با اخلاقی هستند و از اینکه از تجربیات ایشان استفاده خواهد نمود خوشحال است.

اینستاگرام : tabanofficial

عکس و بیوگرافی مریم در استیج 2017

عکس و بیوگرافی مریم در استیج ۲۰۱۷ / instagram: officialMaryammusic

مریم شیرین کار اهل شهر تنکابن است و در حال حاضر در شهر گوتنبرگ سوئد زندگی می کند.

او همواره در کنار تحصیل به موسیقی و خواندن، هر چند به صورت غیر حرفه ای، اهمیت می داد. در جمع های خانوادگی به خواندن می پرداخت و مورد تشویق خانواده  بود. از هفت سالگی شروع به یادگیری ساز کیبورد و در نوجوانی به نوازندگی گیتار پرداخت.

سال ۲۰۱۰ به کشور سوئد مهاجرت کرد و در دانشگاه صنعتی چالمرز در رشته مهندسی ادامه تحصیل داد. تحصیلات او در زمینه مهندسی برق و مهندسی پزشکی است.

پس از پایان تحصیل، در شرکت Volvo شروع به کار کرده و یکی از بهترین اتفاقات زندگی او این بود که در سال ۲۰۱۳ کارمند ممتاز سال این شرکت شد.
به دلیل اینکه هرگز در زندگی اجرای بر روی صحنه و  به صورت حرفه ای نداشته است، برای شرکت در مسابقه استیج تردید داشت، اما در نهایت،  و در لحظات پایانی فرصتِ ثبت نام، تصمیم گرفت این شانس را به خودش بدهد.

مربی او در برنامه استیج، رضا روحانی است و با توجه به علاقه به فعالیت های پیشین و همچنین حضور قوی سال گذشتهٔ ایشان از این بابت بسیار خوشحال است.

رایان استیج

عکس و بیوگرافی رایان خواننده برنامه استیج ۲۰۱۷

رایان مددخانی متولد تهران بوده و در خانواده ای هنر دوست پرورش یافت. پدر او اهل موسیقی بود و در نتیجه زندگی او از دوران کودکی با این هنر همراه بوده است.

در هشت سالگی به یادگیری ساز درام و  کیبورد پرداخت و در دوران تحصیل در مدرسه به اجراهایی در سطح منطقه پرداخت. می گوید به دلیل یادگیری موسیقی از سنین پایین همیشه در گروه های موسیقی کوچک ترین عضو بوده است.

در ایران به صورت حرفه ای به اجرای  کنسرت هایی در سطح شهرهای مختلف و در کنار خواننده های  مطرح پرداخت.

بعد از آن به فراگیری موسیقی به صورت آکادمیک پرداخته و در پی آن در شهر دبی به اجراهایی در کنار خوانندگان مطرح خارج کشور پرداخت. از جمله هنرمندانی که رایان افتخار همراهی با آنها را بر روی صحنه داشته است می توان حسن شمایی زاده، بیژن مرتضوی، عارف، منصور و امید را نام برد.

ضمن این فعالیت ها، او به  تنظیم  و آهنگ سازی نیز پرداخت.

چهار سال است که در شهر تورنتو کانادا زندگی می کند و در حال حاضر مشغول به گذراندن دوره های
Sound  Engineering  در یکی از معتبرترین دانشگاه های تورنتو است.
مربی او در این سری از برنامه استیج، رضا روحانی  است.

اینستاگرام : instagram:rayan.stage.music

داریوش صفری استیج 2017

اینستاگرام و بیوگرافی داریوش صفری در استیج ۹۵

داریوش متولد شهرستان گچساران، واقع در جنوب ایران،  در خانواده ای  هنردوست و ترک قشقایی  پرورش یافت.

در دوران دبستان در گروه سرود و تئاتر مدرسه فعالیت داشت و در پی تشویق خانواده  و معلمان خود وارد کانون پرورشی و فکری کودکان شد و با کمک اساتید آن دوره  با این هنر بیشتر آشنا گردید و در جشنواره های مختلفی شرکت کرد و همچنین در رادیو استانی  به  صداپیشگی نمایش کودکان پرداخت.

او همواره در محافل  و جشن های خانوادگی آواز خوانی کرده و در پی تحسین و تشویق اطرافیان، عشق به این هنر در او بارورتر شد تا اینکه در سال ۱۳۷۹ به همراه تعدادی اقدام به تأسیس گروه المان Eleman متشکل از  پنج نوازنده کرده و پس از رویارویی با مشکلات فراوان، گروه موفق به اجرا شد، اما در نهایت به دلیل کمبود حمایت از طرف مسئولان ارشاد، گروه از هم  پاشید. مجدداً، در پی آن به تأسیس گروه استدیو سیزده پرداخت که هرگز مجوز انتشار نگرفت.

پس از مهاجرت به کشور آلمان، به فعالیت موسیقی به طور تجربی  پرداخته  که حاصل آن انتشار چند آهنگ و بازخوانی آهنگ سفر از زنده یاد استاد محمد نوری می باشد. او همچنین اجراهای زنده متعددی در شهر دوسلدورف آلمان داشته است.

instagram:dariush_safari

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اینازخاکباز گفت:

    سلام من ایناز هستم ۱۰ساله ازخوزستان بنظرمن که برنامه ی استیج عالی هستش لطفااگه میشه دوباره هم پخشش کنیدممنون

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president