آوای جنوب

سومین المپیاد ورزشی آتش نشانان صنعت نفت گچساران/صیدالی: آماده‌باش آتش‌نشانان در صنعت نفت آرامش خانواده‌ها را به همراه دارد+تصاویری دیدنی

صیدالی افزود: ایجاد امنیت، آرامش فکری و تحقق سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها زمانی رقم می‌خورد که بدانند کارکنان آتش‌نشانی هر لحظه با امکانات و تجهیزات کامل در پشت صحنه تاسیسات صنعت نفت در هنگام حوادث آماده‌باش هستند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: آماده‌باش آتش‌نشانان در صنعت نفت آرامش خانواده‌ها را به همراه دارد.

آوای جنوب؛

سومین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش‌نشانان شرکت نفت گچساران با هدف بالا بردن توان جسمی، فنی، عملیاتی و شرایط اضطراری با حضور فرماندار گچساران، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، و مسؤولانی از ایمنی و آتش‌نشانی ستاد مناطق نفت خیز جنوب و جمعی از مدیران شرکت نفت گچساران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جمع کارکنان و برگزار کنندگان سومین المپیاد آتش‌نشانی گفت: همواره صنعت نفت به ایمنی و آتش‌نشانی به عنوان رکن اول توسعه نگاه می‌کند.

هوشنگ صیدالی اظهار کرد: ما در صنعتی مشغول به خدمت هستیم که دارای ریسک پذیری بالا و خطرات فراوانی است و بر این اساس ایمنی و آتش‌نشانی، بهداشت و محیط زیست اولویت اساسی این صنعت است.

وی با بیان اینکه اگر مشاهده می‌کنیم که حوادث در این صنعت بزرگ کم است خاطرنشان کرد: این نشان از حضور شما کارکنان اداره HSE و پیشگیری و بازرسی شما از به وقوع پیوستن حوادث است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: پشت گرمی ما، مجموعه پرسنل، خانواده‌های آنها به حضور شما آتش‌نشانان است.

صیدالی با اشاره به خانواده‌های کارکنان صنعت نفت خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت، آرامش فکری و تحقق سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها زمانی رقم می‌خورد که بدانند کارکنان آتش‌نشانی هر لحظه با امکانات و تجهیزات کامل در پشت صحنه تاسیسات صنعت نفت در هنگام حوادث آماده‌باش هستند.

وی عنوان کرد: فراگیری علم روز، تمرین و تجهیزات باید اولویت اصلی در اداره ایمنی و آتش‌نشانی باشد.

صیدالی با سپاس از برگزار کنندگان این المپیاد افزود: ویژگی شرکت نفت گچساران و قرار گرفتن تأسیسات آن در حوزه چهار استان و نقش شما در مشارکت اجتماعی و حضور فعال در خدمات‌دهی به ساکنین این مناطق جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم با تداوم چنین برنامه‌هایی در زمینه عملیات و امداد گامی موثر در نجات جان انسان‌ها و نگهداری از تاسیسات بزرگ صنعت نفت برداشته باشیم.

در ادامه این مراسم شهباز صفری رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی در صنعت نفت همواره از بدو استخدام تا بازنشستگی باید آمادگی خود را حفظ کنند تا بتوانند در شرایط بحرانی سریعاً وارد عمل شوند.

صفری با بیان اینکه اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست نفت و گاز گچساران از سال ۱۳۹۳ اقدام به برگزاری المپیاد آتش‌نشانان کرده است تصریح کرد: برگزاری المپیادهای ویژه آتش‌نشانان در ایجاد انگیزه و نشاط در میان آنها، بالا بردن مهارت‌های عملیاتی در شرایط اضطراری و انتقال تجارب نقش ویژه ای دارد.

صفری افزود : امروزه صنعت نفت به عنوان یکی از پرریسک‌ترین صنعت‌ها در جهان به شمار می رود و از این رو کارکنان صنعت نفت همیشه و در هر حال باید آماده باشند.

وی در ادامه به ویژگی شرکت نفت و گاز گچساران اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به دلیل قرار گرفتن تأسیسات آن در چهار استان در میان سایر شرکت‌ها متمایز است و بر این اساس آماده‌باش پرسنل در ۸ ایستگاه این شرکت در حوزه جغرافیایی چهار استان همواره از اولویت‌های اصلی ماست.

در این المپیاد ۶ تیم از آتش‌نشانان در ۵ رشته به رقابت پرداختند که در پایان و در مجموع امتیازات تیمی به تیم‌های برتر مسابقات هدایایی اهدا شد.
بر اساس این گزارش، این المپیاد به منظور شناسایی افراد بر‌تر برای شرکت در المپیاد شرکت ملی نفت ایران که بهمن ماه در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار می‌شود انجام شد.

_dsc0088 _dsc0142 _dsc0143 _dsc0146 _dsc0156 _dsc0159 _dsc0161 _dsc0173 _dsc0192 dsc_2808 dsc_2810 dsc_2827 dsc_2833 dsc_2833_jpg dsc_2841_jpg

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    از زحمات همه جان برکفان شاغل در سازمان آتش نشانی کشور، در استان عزیزمان و خصوصا” عزیزان آتش نشان در شرکت نفت گچساران صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president