آوای جنوب

رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران: فتنه ۸۸ اقدامی برنامه‌ریزی شده برای براندازی جمهوری اسلامی بود

در نهم دی‌ماه نیز مشاهده کردیم هیئت‌های مذهبی و مداحان ما علمداران نهم دی‌ماه بودند

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران گفت: فتنه ۸۸ اقدامی برنامه‌ریزی شده برای براندازی جمهوری اسلامی بود.

آوای جنوب؛

محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران، اظهار کرد: حضور مردم در یوم‌الله نهم دی نشان از بصیرت و حمایت از ولایت است.

وی ادامه داد: این روز بزرگ روزی بود که مردم با بصیرت خود توطئه‌های فتنه‌گران را با حضورشان خاموش کردند.

رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران افزود: مردم ایران در هر نقطه‌ای از ایران ثابت کردند گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و از این آزمایش بزرگ نیز سربلند بیرون آمدند.

رمضانی تصریح کرد: برخی‌ها، این روز را یک حادثه تلقی می‌کنند و قصد دارند به راحتی از آن بگذرند، در حالی که نهم دی‌ماه مردم و هیأت‌های مذهبی با یک حرکت خودجوش از خواصی که دچار غرور و انحراف شده بودند پیشی گرفتند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) که فرمودند، ملت ایران از ملت حجاز در زمان پیامبر و مردم کوفه و همچنین مدینه در زمان امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برتر هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران در نهم دی‌ماه با پیروی از ولایت فقیه و بدون توجه به خواص جامعه در مسیر بصیرت گام برداشتند.

رمضانی افزود: عده‌ای که گوششان در دست ایادی استکبار بود فکر می‌کردند همه چیز تمام است اما فراموش کردند که مردم در مسیر ولایت و اهل بیت(ع) را هیچ جریانی معامله ندارد.

رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران گفت: فتنه‌گران با حرکت ناپسند با توهین به مقدسات و هتک حرمت به عزاداری‌ها در حالی که مردم مشغول به عزاداری بودند باعث جریحه‌دار شدن عزاداران شدند و مردم نیز در نهم دی‌ماه سیلی محکمی بر برنامه‌ریزان خارج‌نشین آنها زدند.

رمضانی با اشاره به سخنان امام راحل که در سال ۴۲ فرمودند، برای پایه‌ریزی حرکت انقلابی هیأت مذهبی به میدان بیایند، اظهار کرد: در نهم دی‌ماه نیز مشاهده کردیم هیئت‌های مذهبی و مداحان ما علمداران نهم دی‌ماه بودند.

وی اذعان کرد: مردم ایران سال‌هاست با زیات عاشورا خواندنشان پیام عاشورا را گرفته‌اند و ثابت کردند اگر در کربلا بودند در کنار امام حسین (ع) بودند.

رمضانی عنوان کرد: حماسه نهم دی‌ماه باید به یک گفتمان انقلابی برای نسل‌های بعد تبدیل شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران خاطرنشان کرد: شورای هیئات مذهبی آمادگی دارد تا در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبی در راستای تبیین و تشریح این روز بزرگ برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president