آوای جنوب

داریوش یزدی: منتظر اقدام باشگاه نفت گچساران هستیم/برخی زمین فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفته‌اند

مرحوم حسین کمایی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان بود که سالها به عنوان بازیکن و مربی به فوتبال جنوب خدمت کرد

سرمربی نفت گچساران گفت: تیم ما ضربات زیادی از داوری خورده است.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص اتفاقات بازی نفت گچساران با کیمیا فراز تهران اظهار کرد: در ابتدا بر خودم لازم می‌دانم که در گذشت یکی از اسطوره‌های اخلاق و فوتبال جنوب و کشور مرحوم حسین کمایی را به جامعه ورزشی تسلیت بگویم.

وی ادامه داد: مرحوم حسین کمایی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان بود که سالها به عنوان بازیکن و مربی به فوتبال جنوب خدمت کرد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تصریح کرد: مرحوم کمایی سازنده بسیاری از چهره‌های بزرگ فوتبال جنوب در سطح کشور بود که از شهرهایی همچون هفتگل، نفت سفید، رامهرمز، مسجد سلیمان، اهواز و شهرهای دیگر جنوبی پا به عرصه فوتبال کشور گذاشته‌اند.

یزدی در خصوص اتفاقات روز گذشته در بازی نفت گچساران در مقابل کیمیا فراز تهران افزود: من فکر می‌کردم دوران قداره‌کشی در فوتبال تمام شده است.

وی اذعان کرد: در حالی که ما باید به عنوان مربی و بازیکن  برای دیگران و جوانان باشیم ولی متاسفانه در لیگ دو فوتبال ایران هنوز شاهد جنجال‌ها و حاشیه‌هایی هستیم و این اتفاقات در حال رخ دادن است.

یزدی بیان کرد: باید فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری بر لیگ دو فوتبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه دوران سر و صدا کردن و جنجال در فوتبال دنیا به پایان رسیده است گفت: متاسفانه برخی‌ها هنوز در فضای پنجاه سال پیش به سر می‌برند و زمین فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفته‌اند.

سرمربی تیم نفت گچساران ادامه داد: در حالی که امروز فوتبال دنیا بر اساس دانش و علم آکادمیک رو به جلو است متاسفانه شاهد آن هستیم که به دلیل عدم نظارت از سوی مسؤولان در لیگ دو موجب شده که این حرکت‌ها در لیگ ادامه داشته باشد.

یزدی ابراز کرد: در جریان بازی نفت گچساران با کیمیا فراز تهران شاهد اتفاقات خوبی نبودیم.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها زمین فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفته‌اند.

یزدی افزود: همان طور که قبلا گفته‌ام ما اگر به دنبال کیفیت سازی هستیم باید از همین لیگ‌های پایین‌تر نظارتمان را بیشتر کنیم و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری بر لیگ دو داشته باشد.

سرمربی نفت گچساران اظهار کرد: خوشبختانه با وجود اینکه پنج بازیکن اصلی را به دلیل محرومیت در این بازی نداشته‌ایم اما نفرات جایگزین به خوبی توانستند در زمین بازی حاضر شوند و بازی خوبی را از خود ارائه دهد.

یزدی تصریح کرد: متاسفانه در این بازی نیز شاهد بودیم دو گل ما را کمک داوران یک و دو به نادرستی مردود اعلام کردند که یک گل در نیمه اول مردود و یک گل صحیح ما نیز در نیمه دوم از سوی کمک داور مردود اعلام شد و این در حالی بود که هر دو گل ما صحیح بود.

یزدی در ادامه تاکید کرد: انتظار دارم که فیلم این بازی مورد بررسی کارشناسان فوتبال قرار بگیرد.

وی افزود: متاسفانه عدم نظارت فدراسیون موجب نارضایتی تیم‌ ما از داوری شده است، چراکه تیم ما ضربات زیادی از داوری خورده است.

یزدی اذعان کرد: مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران نیز باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و این موضوع را پیگیری کنند.

سرمربی نفت گچساران گفت: در بازی مقابل برق شیراز در گچساران، در امیدیه مقابل نفت این شهر و در تهران نیز به ضرر تیم نفت گچساران سوت‌ها زده می‌شود و می‌طلبد مدیریت باشگاه برای احقاق حق تیم نفت گچساران اقدامات لازم را انجام دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president