آوای جنوب

تقدیر سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب

انصاریجانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همکاری شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد ستودنی بود.
آوای جنوب؛

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش‌های مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دست‌اندرکاران آن مجموعه در برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد قابل وصف بود.

سرهنگ جهانگیر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، با تسلیت به شهادت جمعی از هموطنان در حله عراق اظهار کرد: راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین که دنیا را شگفت‌زده کرد، یک حرکت ساده نبود بلکه حرکت بین‌المللی بود که مسلمانان جهان از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند تا این رویداد را رقم بزنند.

وی ادامه داد: حضور میلیونی این همه زائر و مشتاق در کربلای‌ معلی زنگ خطری برای استکبار و زورگویان غرب بود که به صدا درآمده است.

انصاری افزود: بی‌شک انجام عملیات تروریستی حله واکنشی به راهپیمایی میلیونی مسلمانان جهان و پیروزی‌های اخیر در مقابل داعشی‌ها بوده است که مطمئنا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

جانشین سپاه فتح استان با اشاره به هفته بسیج گفت: راهپیمایی ۲۰ میلیونی در اربعین نشان‌‌دهنده آن است که بسیج مردمی و انقلابی در هر کجا شکل بگیرد می‌تواند دنیا را مات و حیرت زده کند.

وی اذعان کرد: این حاصل دوراندیشی امام راحل ما در آذرماه ۵۸ است که امروز مشاهده می‌کنیم بسیج مردمی و اسلامی در کشورهای اسلامی در حال شکل‌گیری است.

انصاری در ادامه به تجلیل از عوامل و دست‌اندرکارانی که در کنگره ۱۸۸۰ شهید و امیر استان برگزار شد پرداخت و ابراز داشت: سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان از زحمات مدیران و عواملی که در ایام برگزاری این کنگره همکاری، مشارکت و ما را یاری دادند تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

انصاری خاطرنشان ساخت: مشارکت مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب بیژن عالی‌پور و فرمانده بسیج نفت خوزستان در برگزاری این کنگره ستودنی بود که از طرف فرماندهی ارشد سپاه فتح استان از ایشان تقدیر به عمل آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president