آوای جنوب

عدل هاشمی: بهترین نسخه در مقابله با ترفندهای دشمنان روی آوردن به تفکر بسیجی است

عدلنماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن روز بسیج گفت: بهترین نسخه در مقابله با ترفندهای دشمنان روی آوردن به تفکر بسیجی است.

آوای جنوب

عدل هاشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: پنجم آذرماه ۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان توسط بنیان‌گزار انقلاب روز مبارکی در تاریخ ایران است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ افزود: بسیج همان شجره طیبه‌ای است که ریشه در اعماق تاریخ دارد و موجبات رشد، نمو، بقاء و حیات جاودانه شده و اسطوره‌ آن خون سرخ جوانمردانی است که با خدای بزرگ معامله کردند و در عوض هدیه جان٬ بهشت برین را از آن خود کرده و سند این معامله قرآن کریم است.

وی ادامه داد: سخن یادگار و ماندگار آن پیر فرزانه آن چنان ژرف و عمیق بوده که تفسیر و تبیین آن سخت است، زیرا ۸ سال دفاع مقدس و حضور عاشقانه در اربعین حسینی سال ۹۵ نمونه‌هایی از جلوه بی‌بدیل جوش و خروش و درس و تکلیف مدرسه عشق است.

هاشمی‌پور تصریح کرد: احساس مسؤولیت و تعهد قلبی بسیجیان به انقلاب حد و مرز نمی‌شناسد و در قالب زمان و جغرافیا نیز نمی‌گنجد.

وی بیان کرد: بسیجی بودن و بسیجی ماندن مدال زرین افتخاری بوده که برازنده و شایسته فرزندان خمینی کبیر است و رهبر معظم انقلاب با درایت و معرفت تمام فرمودند؛ «سازماندهی بسیج یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بود و برای دیگر ملت‌ها ان‌شاءالله سرمشق و الگو خواهد شد».

هاشمی‌پور با بیان اینکه بسیجیان نه تنها در میدان‌های ۸ سال دفاع مقدس بلکه بعد از دوران دفاع مقدس در هر عرصه‌ای نقش اول را ایفا کرده‌اند، اذعان کرد: امروز بالندگی، رشد و پیشرفت ایران اسلامی ثمره وجود بسیجیان است.

نماینده مردم کهگیلویه بیان کرد: آن روزها بسیجیان از همه چیز خود گذشتند تا در میدان‌های جنگ باشند و پس از آن نقش اول را در اقتصاد کشور بر عهده گرفتند.

هاشمی‌پور با تبریک این روز گفت: همه ما مسؤولان وظیفه داریم دین خود را نسبت به مقام شامخ بسیجیان ادا کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: اگر در کارها تفکر بسیجی داشته باشیم هرگز دشمن نخواهد توانست با ترفندهایی که دارد ملت ایران را به زانو درآورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president