آوای جنوب

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان باشت/ سرکشی از مناطق محروم باشت

رضازادهفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان باشت خبر داد.

آوای‌جنوب؛

سرهنگ سیدعلی رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با بیان این جمله از امام راحل که فرمودند، اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن کشور دور خواهد شد اظهار کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت از جمله پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، پیروزی مردم مظلوم غزه در جنگ ۲۲ روزه و شکست‌های مفتضحانه استکبار، ارتجاع و تکفیری‌ها در عراق، سوریه و یمن به برکت طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی و صدور و توسعه فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی و جهادی است.

رضازاده افزود: امسال برنامه‌های هفته بسیج در حالی برگزار می‌شود که بدعهدی‌ها و عداوت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بیش از پیش بر همگان ثابت شده و تنها نسخه شفابخش مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ما حفظ و تقویت روحیه انقلابی و جهادی و تفکر بسیجی است.

وی تصریح کرد: لذا برنامه‌های هفته بسیج شهرستان باشت در همین راستا تدوین و اجرایی می‌شوند.

رضازاده عنوان کرد: برنامه‌ها هفته بسیج شهرستان باشت در ۲۰ محور و ۵۰ عنوان به این شرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت اذعان کرد: یکی از این برنامه‌ها پیاده‌روی از مسجد امام سجاد(ع) باشت تا مرقد مطهر امامزاده سید محمد(ع)در روستای سرابیز بود.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، یادواره شهدای حوزه‌ای و پایگاهی، یادواره شهدای آبروی محله، نشست بصیرتی در مدارس با موضوع گفتمان انقلابی‌گری، کوهپیمایی، نشست سرگروه‌های صالحین و سرکشی از حلقات، نشست شوراهای امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌ها و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان باشت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت خاطرنشان ساخت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر و شرکت در نماز جمعه همچنین سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان است.

رضازاده گفت: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان برتر، افتتاح پایگاه‌ها و دفاتر بسیج ادارات و اصناف، کلنگ‌زنی پایگاه فرهنگی تفریحی بسیج در منطقه شلالدون، دیدار فرمانده سپاه از روستاهای محروم و ملاقات با مردم جزء برنامه‌های دیگر هفته بسیج در شهرستان باشت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president